03.07.16, 12:00

Wzrasta zainteresowanie profilami polskich piłkarzy na Instagramie

Wzrost liczby obserwujących na Instagramie poszczególnych piłkarzy reprezentacji Polski
Fot.: NapoleonCat

Zespół NapoleonCat sprawdził, jak po 10 dniach od rozpoczęcia Euro 2016 zmieniły się wyniki naszych reprezentantów na Instagramie. Nadal prowadzi, z ogromną przewagą, Robert Lewandowski, którego profil śledzi już 5 786 510 instagramowiczów. W ciągu pierwszych 10 dni turnieju Lewandowski zdobył największą liczbę nowych obserwujących, bo aż ponad 161 tys. Jednakże przy jego liczbie fanów jest to zaledwie przyrost na poziomie niecałych 3 proc.. W TOP5 rankingu znajdują się niezmiennie Wojciech Szczęsny (770 774 obserwujących), Łukasz Piszczek (222 893), Grzegorz Krychowiak (217 046) oraz Arek Milik (210 740).

Największy wzrost zainteresowania zaobserwowaliśmy na profilu Łukasza Fabiańskiego. W dniu rozpoczęcia Euro 2016 śledziło go niespełna 6 tys. osób, natomiast 19 czerwca br. liczba ta wzrosła aż o 273,8 proc. – do 22 113 followersów. Na drugim miejscu pod kątem procentowej zmiany liczby obserwujących znalazł się profil Jakuba Błaszczykowskiego @kuba.blaszczykowski, liczący obecnie ponad 150 tys. obserwujących*.

Ogromną popularność zyskał również Bartosz Kapustka, który został okrzyknięty bohaterem meczu Polska – Irlandia Północna. W ciągu 10 dni liczba jego followersów na Instagramie wzrosła aż o prawie 174 proc. Największy wzrost nastąpił bezpośrednio po meczu. W ciągu jednej doby liczba obserwujących profil Kapustki wzrosła aż o 55 proc., natomiast kolejnego o prawie 19 proc. W następnych dniach wzrost utrzymywał się, jednakże już na niższym poziomie (ok. 4-5 proc.), by 17.czerwca (dzień po drugim meczu) znów osiągnąć ok. 14 proc. Widać zatem bezpośrednią korelację pomiędzy liczbą followersów, a rozgrywanymi meczami.

Szczegółowej analizie poddany został również profil Arkadiusza Milika, zdobywcy, jedynej do tej pory, bramki naszej reprezentacji. W dniu rozpoczęcia Euro 2016 @arekmilik miał 178 387 obserwujących. Po pierwszym meczu zyskał ok. 10 tys. nowych fanów (wzrost o 5,5 proc.).

* porównano dane do wcześniejszego profilu Błaszczykowskiego @jakub_blaszczykowski (wówczas największego, z ponad 44 tys. followersów), który obecnie już nie istnieje.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.