21.07.16, 15:00

Jeloł! Pisz&Love! Aktywacja Lipton zakończona

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Zakończyła się aktywacja Jeloł! Pisz&Love! marki Lipton. Zwycięzcy w towarzyszącym akcji konkursie zostali wyłonieni, a kampania internetowa ze zwycięskimi hasłami trwa.

Marka Lipton w aktywacji Jeloł! Pisz&Love zachęcała konsumentów do dzielenia się optymizmem na zawieszkach swojej najpopularniejszej herbaty Lipton Yellow Label. Akcja skierowana była do optymistów, którzy lubią bawić się słowami i emanują pozytywną energią na co dzień dzieląc się nią z innymi.

Zadaniem uczestników było stworzenie krótkiego hasła, które przekaże innym pozytywną energię i optymizm oraz opublikowanie go na www.piszandlove.pl. W akcji zgłoszono ponad 18,5 tysiąca haseł. Na hasła można było głosować oraz dzielić się nimi na Facebooku.

5 000 najciekawszych, najbardziej optymistycznych i kreatywnych haseł zostało nagrodzonych żółtymi kubkami termicznymi, nagrodą dla 100 najlepszych haseł spośród nich jest ich wydruk na zawieszkach w opakowaniach herbaty Lipton w IV kwartale b.r., a najlepsze 10 jest obecnie publikowane w kampanii internetowej marki w portalu eskago.pl.

Komunikacja prowadzona była w TV, Internecie, w kanałach Social Media oraz w sklepach. Akcję wsparli popularni Influencerzy m.in. Jessica Mercedes, Macademian Girl, Dawid Kwiatkowski, Cyber Marian czy Ravgor, tworząc optymistyczne hasła i dzieląc się z innymi swoją pozytywną energią.

Za kreację i organizację odpowiadała agencja Advalue. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a kreacją i produkcją TV Tribal DDB.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
31.03.25, 20:46
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Korneliusz Rzeźwicki gospodarzem programu Pierwsza Druga w Trójce
28 marca br., kanał TVP3 rozpoczął emisję programu „Pierwsza Druga w Trójce” o meczach Betclic 1. i 2. Ligi.
31.03.25, 10:45
| TV / VOD » informacje
Mikołaj Roznerski gospodarzem polskiej edycji teleturnieju The Floor
Polska wersja teleturnieju “The Floor” zadebiutuje na antenie TVN. Gospodarzem formatu będzie aktor - Mikołaj Roznerski.