21.07.16, 15:00
Jeloł! Pisz&Love! Aktywacja Lipton zakończona
Zakończyła się aktywacja Jeloł! Pisz&Love! marki Lipton. Zwycięzcy w towarzyszącym akcji konkursie zostali wyłonieni, a kampania internetowa ze zwycięskimi hasłami trwa.
Marka Lipton w aktywacji Jeloł! Pisz&Love zachęcała konsumentów do dzielenia się optymizmem na zawieszkach swojej najpopularniejszej herbaty Lipton Yellow Label. Akcja skierowana była do optymistów, którzy lubią bawić się słowami i emanują pozytywną energią na co dzień dzieląc się nią z innymi.
Zadaniem uczestników było stworzenie krótkiego hasła, które przekaże innym pozytywną energię i optymizm oraz opublikowanie go na www.piszandlove.pl. W akcji zgłoszono ponad 18,5 tysiąca haseł. Na hasła można było głosować oraz dzielić się nimi na Facebooku.
5 000 najciekawszych, najbardziej optymistycznych i kreatywnych haseł zostało nagrodzonych żółtymi kubkami termicznymi, nagrodą dla 100 najlepszych haseł spośród nich jest ich wydruk na zawieszkach w opakowaniach herbaty Lipton w IV kwartale b.r., a najlepsze 10 jest obecnie publikowane w kampanii internetowej marki w portalu eskago.pl.
Komunikacja prowadzona była w TV, Internecie, w kanałach Social Media oraz w sklepach. Akcję wsparli popularni Influencerzy m.in. Jessica Mercedes, Macademian Girl, Dawid Kwiatkowski, Cyber Marian czy Ravgor, tworząc optymistyczne hasła i dzieląc się z innymi swoją pozytywną energią.
Za kreację i organizację odpowiadała agencja Advalue. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a kreacją i produkcją TV Tribal DDB.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze