04.08.16, 19:00
Nowy serwis internetowy PKO Banku Polskiego
Ruszył nowy serwis internetowy PKO Banku Polskiego. Za koncepcję i realizację odpowiedzialna była agencja K2.
Odświeżona szata graficzna, szybszy dostęp do najważniejszych informacji, wyszukiwarka bankomatów w telefonie, intuicyjna, wygodniejsza porównywarka kont, prostsze logowanie oraz dostosowanie do przeglądania na urządzeniach mobilnych – to tylko część ułatwień, jakie K2 wprowadziło w nowym serwisie internetowym banku.
Jego budowa była ogromnym przedsięwzięciem – 15 tys. podstron do ułożenia, dopasowanie ich do wszystkich urządzeń mobilnych, optymalizacja serwisu pod kątem SEO, przystosowanie strony do różnych grup odbiorców – w tym także osób niedowidzących.
Serwis został zaprojektowany i wykonany w technologii Responsive Web Design, która umożliwia odczyt serwisu na wszystkich urządzeniach mobilnych. Dodatkowo strona jest w całości dostępna za pomocą protokołu SSL, zapewniając bezpieczeństwo przesyłanych danych.
Prace nad projektem prowadzone były przy użyciu metodyki Agile, która pozwoliła elastycznie zarządzać działaniami dedykowanych zespołów i dostarczyć nowy portal zgodnie z założonym wstępnie terminem.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze