29.08.16, 14:00

8TV zastąpi Eskę TV już we wrześniu

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

28 września br. do oferty kanałów dostępnych w telewizji naziemnej dołącza nowy kanał, należący do Grupy ZPR Media. 8TV zastąpi obecny dotąd na MUX 1 kanał muzyczny ESKA TV.

8TV to n stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media, która rozpocznie nadawanie 28 września (środa). 8TV to kanał o charakterze muzyczno-rozrywkowym. Prezentować będzie popularną, pogodną muzykę współczesną: głównie POP, a także największe hity lat 80. i 90. W ofercie programowej znajdą się również seriale i programy rozrywkowe. Dyrektor programową 8TV jest Barbara Wiśniewska-Grzesiak.

ESKA TV nie zniknie z życia fanów. Nadal będzie prezentować, ulubioną przez młodą część widowni telewizyjnej, muzykę. Postawimy także na większą synergię z Radiem ESKA. Natomiast na antenie 8TV będą grane wideoklipy artystów z nurtu POP, POP-rock i dance. Nie zabraknie największych przebojów, optymistycznych dźwięków i sentymentalnych ballad. To będzie stacja grająca pozytywnie i z uśmiechem, bo do takich ludzi ją kierujemy” – mówi Barbara Wiśniewska-Grzesiak. „8TV będzie stacją bogatszą programowo. Oprócz muzyki na widzów czekają wysokiej jakości programy rozrywkowe, w tym produkcje własne” – dodaje Wiśniewska-Grzesiak.

8TV zastąpi na MUX 1 stację ESKA TV. Nowy kanał ma być bardziej uniwersalny. „Umożliwi rozwinięcie tematyki oferowanych przez nas programów. Dotychczasową stację TV oglądały osoby w wieku 16-35 lat, a dzięki wzbogaconej ofercie programowej poszerzymy grupę naszych odbiorców o widzów w wieku 35-45 lat. Nadal głównym atutem stacji pozostaje oferta muzyczna, ale teraz, zgodnie z przyznaną 8TV koncesją, w większym niż dotychczas stopniu, będziemy emitować także programy rozrywkowe, poradnikowe, programy typu reality oraz seriale fabularne” – mówi Ewa Lampart, dyrektor zarządzająca kanałem 8TV.

Stacja 8TV będzie dostępna za pośrednictwem naziemnej telewizji cyfrowej MUX 1 oraz w ofercie kablowo-satelitarnej, natomiast muzyczna stacja ESKA TV nadal będzie obecna w sieciach kablowych i satelitarnych oraz w internecie.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.