27.09.16, 22:00

ESKA TV stawia na muzykę

Aplikacja Eski TV
Fot.: materiały prasowe

Od 28 września br. ESKA TV zmienia sposób dystrybucji. Stacja w nowej odsłonie stawia na muzykę. Oferta muzyczna i programowa ESKI TV ma być stopniowo integrowana z pasmami Radia ESKA – stacji skierowanej przede wszystkim do młodych słuchaczy. W zakresie dotarcia do odbiorcy, ESKA TV stawia na dystrybucję cyfrową, poprzez uruchomioną właśnie aplikację mobilną i platformę eskaGO, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne.

Słuchacze Radia ESKA stanowią dla nas ważny punkt odniesienia, jeśli chodzi o zmiany wprowadzane obecnie w ofercie muzycznej ESKI TV. Podążając za aktualnymi trendami w odbiorze mediów przez młodych ludzi, postawiliśmy także na nowe drogi dotarcia, takie jak uruchomiona właśnie aplikacja mobilna ESKI TV. Brand ESKA jest niekwestionowanym liderem, jeśli chodzi o kontakt ze swoimi odbiorcami w Internecie. ESKA TV to drugi po Radiu ESKA profil mediowy na polskim Facebooku (ponad 1,5 mln fanów), jest również numerem 1 wśród mediów tradycyjnych na Instagramie i zyskuje coraz większą popularność na snapchacie. Wychodzimy zatem naprzeciw naszym widzom i jesteśmy z nimi w ich naturalnym środowisku. Teraz swoją ulubioną muzyczną telewizję będą mogli mieć zawsze ze sobą w urządzeniu mobilnym” – mówi Iga Mackiewicz, dyrektor programowa sieci Radia ESKA i kanału muzycznego ESKA TV.

Od 28 września ESKA TV dostępna będzie u następujących operatorów: NC+ (kanał 168), UPC (kanał 701 lub 785 w zależności od modelu dekodera), INEA (kanał 727), TOYA (kanał 737), NETIA (kanał 227). ESKĘ TV oglądać można także w serwisie eskaGO.pl oraz poprzez anteny satelitarne.

Uruchomiona właśnie aplikacja mobilna umożliwia oglądanie ESKI TV na telefonach z systemami iOS i Android. Odbiorca może decydować, w jakiej jakości chce oglądać stację, a także może wybrać odtwarzanie audio. Projekt aplikacji przygotował Dział E-Technologie TIME SA we współpracy ze spółką Supermedia Interactive.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.