06.10.16, 12:00
8TV z mniejszą widownią niż Eska TV
Mimo sporej promocji, nowy kanał 8TV (Grupa ZPR), który zastąpił Eskę TV w Naziemnej Telewizji Cyfrowej, w pierwszych dniach nadawania nie przyciąga większej ilości widzów niż poprzednik.
Udział 8TV w rynku od 28 września do 4 października br. w grupie 4+ wyniósł zaledwie 0,28 proc. (dane: Nielsen). Stacja zdecydowanie lepiej radzi sobie w swojej grupie docelowej, notuje tu 0,51 proc. udziału. Dla porównania, w poprzedzającym tygodniu Eska TV miała zdecydowanie lepsze wyniki – w grupie 4+ kanał miał 0,4 proc. udziału w rynku, a w grupie 16-49 aż 0,85 proc.
W tym samym czasie Eska TV, która ma teraz zdecydowanie ograniczony zasięg (nie jest już obecna w NTC), zanotowała w grupie 4+ zaledwie 0,04 proc. udziału w rynku. Stacja w grupie komercyjnej notuje tylko 0,1 proc. udziału.
Przypomnijmy, 28 września w ramach NTC Eskę TV zastąpił bardziej uniwersalny kanał 8TV. Z kolei Eska TV postawiła na inne formy dotarcia do swoich widzów. Zapowiada jest również coraz większa integracja z Radiem Eska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze