23.11.16, 15:00

Discovery Historia z nową oprawą i nowościami programowymi

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

28 listopada br., z okazji 10-lecia Discovery Historia pojawi się nowa oprawa kanału, a w ramówce stacji obok dotychczasowych programów zagoszczą nowe tytuły prezentujące zjawiska, postaci historyczne oraz wynalazki. 

Od początku swojego istnienia stacja Discovery Historia skierowana jest do pasjonatów przeszłości, pokazując im dokumenty o historii współczesnej, starożytnej, dziejach Polski i militariach. Misją kanału jest wydobycie historii ukrytych w cieniu, oświetlenie ich z różnych stron oraz rzucenie nowego światła na bogate dzieje ludzkości od jej początków do współczesności.

Discovery Historia jest z nami od dziesięciu lat. Jest to kanał, który doskonale uzupełnia nasze portfolio. Widzowie bardzo go cenią - widzimy to po wynikach oglądalności oraz komentarzach, jakie do nas nadsyłają. Przez cały czas obecności na rynku udowadnialiśmy, że historia nie jest nudna, a wręcz przeciwnie. Historia zaskakuje i budzi emocje. Nie jest obiektywna. Z nową oprawą i misją będziemy kontynuować przybliżanie historii naszym widzom w jeszcze lepszej jakości” - podkreśla Marcin Ziółek, Senior Channel Manager Factual Discovery w Polsce.

Discovery Historia przejdzie metamorfozę. Na antenie pojawi się odświeżony logotyp i oprawa, które zostały opracowane przez zespół kreatywny pod kierunkiem Sławomira Jurka oraz nowe programy.

Kanał rozpocznie emisje najnowszej odsłony programu „Szyfry i spiski” (premiera 1 grudnia o godzinie 22:00), który ma pokazać nieznane dotąd i często zatajone przez historię miejsca. Produkcja ma pokazać świat przełomowych wynalazków i przybliżyć charakterystyki wpływowych ludzi. Kolejna nowość to dziesięcioodcinkowa seria „Militarny ranking” (premiera 4 grudnia o godzinie 22:00), która ma przybliżyć widzom strategie i tajemnice wojen czasów współczesnych. W ramówce pojawi się także nowy program „Europa kontra Imperium Osmańskie” (premiera 16 grudnia o godzinie 22:00) o rejonach Morza Śródziemnego, które są dla wielu wciąż jednym z najbardziej popularnych miejsc turystycznych.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.