12.12.16, 12:00
Polsat liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych po 11 miesiącach 2016 r.
Telewizja Polsat jest liderem rynku po 11 miesiącach 2016 roku w grupie 4+ i 16-49 - wynika z danych NAM.
Stacja pokonała konkurencję osiągając 13,23 proc. udziałów w rynku telewizyjnym w grupie 16-49, wobec drugiego TVN-u - 12,82 proc. W grupie 4+, Polsat uzyskał wynik na poziomie 11,46 proc. udziału również wyprzedzając TVN. W listopadzie Polsat okazał się najchętniej oglądaną stacją w grupie 4+ notując wynik na poziomie 11,77 proc.udziału. Dodatkowo, Polsat od początku br. jest najczęściej wybieraną stacją w obu grupach audytoryjnych.
W listopadzie Polsat był najlepszą stacją w grupie 4+, a cała grupa Polsat liderowała w obu grupach audytoryjnych, notując odpowiednio 25,03 proc. udziałów w grupie komercyjnej i 23,51 proc. wśród wszystkich badanych. Najwyższe wzrosty względem października ubiegłego roku zanotowały Polsat 2 (do 1,40 proc.), Polsat Film (do 0.70 proc.), Polsat Play (do 0.65 proc.), Polsat Cafe (do 0.39 proc.), Polsat Romans (do 0.16 proc.), Muzo TV (do 0.05 proc.).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze