03.01.17, 16:00
Polsat Sport liderem wśród kanałów sportowych w 2016 r.
Polsat Sport był najpopularniejszym kanałem sportowym w 2016 roku w obu grupach audytoryjnych. Drugie miejsce w grupie komercyjnej zajął Polsat Sport News. Polsat Sport od 2007 r. pozostaje najchętniej oglądalną stacją sportową w Polsce w grupie komercyjnej.
Polsat Sport w 2016 r. zanotował 0,44 proc. udziałów w grupie komercyjnej i 0,56 proc. wśród wszystkich badanych. Polsat Sport w grupie komercyjnej wyprzedził drugi w zestawieniu Polsat Sport News - 0,35 proc. Na trzecim miejscu znalazł się Eurosport z wynikiem 0,27 proc. W grupie 4+ za Polsatem Sport znalazły się Eurosport – 0,47 proc. i Polsat Sport News – 0,42 proc. W ubiegłym roku siłą Polsatu Sport była piłka nożna, piłka ręczna, siatkówka oraz boks.
12 wydarzeń sportowych na antenie Polsatu Sport z najwyższą widownią w 2016 r. (dane: NAM):
1) Polska – Portugalia (UEFA Euro 2016) – 1 mln 20 tys. widzów
2) Polska – Norwegia (ME w piłce ręcznej mężczyzn) - 1 mln 5 tys. widzów
3) Polska – Niemcy (UEFA EURO 2016) – 940 tys. widzów
4) Polska – Armenia (eliminacje. Mundialu Rosja 2018) – 930 tys. widzów
5) Polska – Serbia (ME w piłce ręcznej mężczyzn) – 920 tys. widzów
6) Polska – Chorwacja (ME w piłce ręcznej mężczyzn) – 907 tys. widzów
7) Rumunia – Polska (eliminacje. Mundialu Rosja 2018) – 893 tys. widzów
8) Macedonia – Polska (ME w piłce ręcznej mężczyzn) – 888 tys. widzów
9) Polska – Białoruś (ME w piłce ręcznej mężczyzn) – 875 tys. widzów
10) Polska – Irlandia Północna (UEFA Euro 2016) – 869 tys. widzów
11) Francja – Polska (ME w piłce ręcznej mężczyzn) – 858 tys. widzów
12) Kazachstan – Polska (eliminacje. Mundialu Rosja 2018) – 817 tys. widzów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze