16.01.17, 18:00

Syn z Pierce’em Brosnanem w AMC w Polsce w maju

Plakat promujący serial
Fot.: materiały prasowe

Kanał AMC ogłosił, że polska premiera serialu pt. „Syn” odbędzie się na kanale AMC 11 maja br. (wkrótce po amerykańskiej premierze, która będzie miała miejsce 8 kwietnia br.). Główną rolę w wyprodukowanej przez AMC Studios i Sonar Entertainment dziesięcioodcinkowej sadze zagra Pierce Brosnan („Jutro nie umiera nigdy”).

„Syn” to adaptacja nominowanej do nagrody Pulitzera i znajdującej się na liście bestsellerów New York Timesa powieści Philippa Meyera o tym samym tytule. Akcja zrealizowanej z ogromnym rozmachem sagi rozgrywa się na przestrzeni 150 lat i śledzi losy trzech pokoleń rodziny McCulloughów. Widzowie poznają historię Eli’a McCullougha (Pierce Brosnan), charyzmatycznego nestora rodu, który jako dziecko został porwany, a następnie wychowany przez członków plemienia Komanczów. Bezlitosne zasady, jakimi przesiąkł dorastając wśród Indian, znajdują odzwierciedlenie w sposobie prowadzenia interesów przez dorosłego już bohatera.

Najstarszy syn McCullougha, Pete (Henry Garrett), dorastał w cieniu swojego ojca. Usilnie stara się sprawić, by ten był z niego dumny, poszukując jednocześnie własnej tożsamości. Uparta z natury córka Pete’a, Jeanne (Sydney Lucas), idealizuje swojego dziadka i – mimo że wychowywała się w świecie zdominowanym przez mężczyzn – nie godzi się z narzuconym jej przez społeczeństwo losem, w którym jej rola miałaby sprowadzać się jedynie do wyjścia za mąż i rodzenia dzieci. Bezwzględność Eli’a McCullougha sprawia, że wchodzi on w konflikt ze swym bogatym, hiszpańskim sąsiadem, Pedrem Garcią (Carlos Bardem), zaś jego żądza władzy pociąga za sobą konsekwencje, które dotkną kolejne pokolenia. Poprzez serię retrospekcji widzowie poznają losy młodego Eli’a McCullougha (Jacob Lofland) oraz postać mężczyzny, który pełnił w jego życiu rolę mentora – wojennego wodza Komanczów, Toshawaya (Zahn McClarnon). Dzięki reminiscencji ukazana zostaje droga, jaką musiała przejść rodzina McCulloughów, aby zostać jednym z najpotężniejszych i najbogatszych rodów w Teksasie.

Serial „Syn” został wyprodukowany przez AMC Studios i Sonar Entertainment. Scenarzystami i producentami wykonawczymi serialu są Philipp Meyer, Lee Shipman, Brian McGreevy, Kevin Murphy oraz Jenna Glazier (producent wykonawczy).

Za międzynarodową dystrybucję serialu odpowiada Sonar Entertainment. 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.