30.01.17, 20:55
GamePlanet. Startuje serwis dla graczy grupy Onet-RAS Polska
Ruszył serwis gamingowy grupy Onet-RASP Polska. Pod adresem gameplanet.onet.pl, można znaleźć materiały dostępne do tej pory dla użytkowników stron gryonline.onet.pl, nk.pl oraz Komputer Świat. Portal ma być uzupełniany o materiały wideo oraz treści redakcyjne związane z grami. Serwis będzie dostępny również poza Polską.
GamePlanet oferuje darmowe gry mobilne i na przeglądarkę, a także specjalny dział z aktualizowanymi okazjami i promocjami - również z ekskluzywnymi ofertami dla użytkowników serwisu. Na stronie dostępne będą także treści wideo produkowane przez Onet, streaming live oraz materiały od youtuberów. Dzięki poszerzeniu oferty o gry dostępne do tej pory na stronie nk.pl, serwis umożliwia dostęp także do gier społecznościowych.
„GamePlanet to kolejny krok w strategii rozwoju biznesu gamingowego. Budujemy jeden, wyraźny, nowoczesny brand gamingowy dla Grupy Onet-RASP w Polsce oraz dla naszej Grupy w Europie Środkowo-Wschodniej. Gracze na GamePlanet znajdą ponad 200 gier w modelu freemium, skupione w jednym miejscu materiały o promocjach, bonusach w grach, lifestylowe treści o grach i trendach w branży gier. Wszystkich graczy zaskoczymy wkrótce innowacyjnymi funkcjonalnościami” – mówi Patrycja Rodzińska-Szary, szef biznesu gamingowego w Grupie Onet-RASP.
W portfolio gier serwisów znalazły się m.in.: World of Warships, Goodgames Empire, Wiejskie Życie, Cut the Rope, League of Angels 2 oraz NCIS Hidden Crimes.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze