24.02.17, 11:00

Bydgoszcz: Radio Pogoda już na czwartym miejscu

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Liderem bydgoskiego rynku pozostaje Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 sierpnia 2016 r. do 31 stycznia 2017 r. (Bydgoszcz).

Radio RMF FM w ostatniej fali uzyskało aż 24,7 proc. udziału w rynku (czas słuchania radia ogółem). To w porównaniu z analogicznym okresem czasu sprzed roku oznacza wzrost udziałów o 2,4 p.p. Drugie miejsce zajmuje Trójka (wzrost o 0,4 p.p.), a trzecie Radio Zet (wzrost o 0,9 p.p.). Na czwarte miejsce awansowało Radio Pogoda (wzrost udziałów aż o 3,7 p.p.). 

Duże spadki słuchalności zanotowały takie stacje jak: Złote Przeboje (strata 3,3 p.p.), Jedynka (strata 3,9 p.p.) i Plus Bydgoszcz (strata 3,1 p.p.). Większy wzrost z kolei zanotowały takie stacje jak: RMF MAXXX (o 1,6 p.p.), TOK FM (o 1,5 p.p.) i Muzo.fm (o 1,3 p.p.).

Rynek radiowy w Bydgoszczy, udział w czasie słuchalności 

  luty 2015 : lipiec 2015 sierpień 2015 : styczeń 2016 luty 2016 : lipiec 2016 sierpień 2016 : styczeń 2017
Radio RMF FM 22,1% 22,3% 21,6% 24,7%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 12,5% 13,2% 13,1% 13,6%
Radio ZET 11,7% 9,1% 10,4% 10,0%
Radio Pogoda (Bydgoszcz) / do 2016-02 Rock Radio 103,5 FM (Bydgoszcz) 3,1% 4,3% 6,7% 8,1%
Radio ESKA Bydgoszcz 10,0% 8,4% 11,7% 7,5%
Polskie Radio PiK (Bydgoszcz) 7,3% 6,4% 7,1% 6,5%
Radio Złote Przeboje Elita 92,1 FM (Bydgoszcz) 10,4% 9,1% 7,5% 5,8%
Radio RMF MAXXX Bydgoszcz / do 2013-06 Radio Gra Bydgoszcz 3,0% 3,6% 3,7% 5,2%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 8,1% 8,6% 5,2% 4,7%
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 1,1% 3,3% 3,2% 2,8%
Radio TOK FM 0,6% 0,6% 0,4% 2,1%
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN 0,5% 0,5% 0,8% 1,8%
Radio Plus Bydgoszcz 3,0% 4,8% 3,7% 1,7%
Radio Maryja 2,1% 1,2% 1,9% 1,7%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,6% 1,0% 1,0% 0,9%
Radio Nakło 0,2% 0,2% 0,0% 0,4%
N 1020 1031 1017 985

Fale:
luty 2015 : lipiec 2015 (wielkość: 41 998)
sierpień 2015 : styczeń 2016 (wielkość: 42 062)
luty 2016 : lipiec 2016 (wielkość: 41 838)
sierpień 2016 : styczeń 2017 (wielkość: 41 850)
Grupy celowe:
Bydgoszcz:
Wybrane miasta = Bydgoszcz
Wielkość (nie ważona): 296 217 (33 347 przypadków, 2,3% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

 

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 12:22
| radio » informacje
Choinki pod choinkę, Świetny Mikołaj oraz mikołajkowy weekend od RMF FM
Radio RMF FM jak co roku organizuje dwie akcje „Choinki pod choinkę” oraz „Świetny Mikołaj”. Dodatkowo rozgłośnia przygotowała atrakcje na mikołajkowy weekend.
05.12.24, 07:45
| radio » informacje
Świąteczny konwój i Gwiazdkowy pociąg Radia ZET kursują po Polsce
"Świąteczny konwój Radia ZET" ruszył w Polskę odwiedzić największe polskie jarmarki. W trasę po kraju wyruszył również "Gwiazdkowy pociąg Radia ZET".
04.12.24, 15:30
| radio » informacje
My wiemy, o co zapytać. Dziennikarze TOK FM w kampanii wizerunkowej stacji
Radio TOK FM wystartowało z kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”, której celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym poziomie.
04.12.24, 11:30
| radio » informacje
Zabłyśnij na Święta. Świąteczna akcja Radia ESKA2
6 grudnia br. na antenie Radia ESKA2 rozpocznie się akcja „Zabłyśnij na Święta”, w której nagradzane będą najpiękniejsze gwiazdkowe dekoracje. Przez cały grudzień stacja grać też będzie najpopularniejsze polskie świąteczne utwory.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 08:45
| radio » informacje
Fundacja Radia ZET i Fundacja Castorama pomogą razem mieszkańcom Gminy Głuchołazy
Fundacja Radia ZET rozpoczęła współpracę z Fundacją Castorama, której celem jest skoordynowana pomoc dla mieszkańców Gminy Głuchołazy, których domy i mieszkania ucierpiały w wyniku wrześniowej powodzi oraz przyspieszenie rozpatrywania wniosków o dofinansowanie remontów.
02.12.24, 22:25
| radio » informacje
Mikołajkowy Piegowaty Koncert w Polskim Radiu Dzieciom
„Strony świata są cztery, a tam? Święty Mikołaj i renifery!” - pod takim hasłem odbędzie się mikołajkowy koncert z cyklu „Piegowate Koncerty” na który zapraszają Katarzyna Stoparczyk, Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie pod dyrekcją Michała Klauzy oraz Polskie Radio Dzieciom i Trójka.
02.12.24, 12:55
| radio » informacje
Radio ESKA kontynuuje akcję Kto jest Twoim Mikołajem?
Radio ESKA po raz kolejny akcją organizuje akcję „Kto jest Twoim Mikołajem?”. Przez cały grudzień trwa także głosowanie na największy hit 2024 roku.
01.12.24, 08:00
| radio » informacje
Spotkanie ze świętym Mikołajem na antenie Polskiego Radia Dzieciom
6 grudnia br. w godz. 20.00-21.00 św. Mikołaj będzie odpowiadał na pytania nadesłane przez najmłodszych słuchaczy Polskiego Radia Dzieciom. Wydarzenie będzie można śledzić w mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej stacji.
29.11.24, 19:17
| radio » informacje
Świeża krew. Eska Roch chce promować młode rockowe talenty
4 grudnia br. na antenie radia Eska ROCK ruszy nowy program „Świeża krew”, którego celem jest promocja świeżych, obiecujących zespołów, solistów i projektów muzycznych, które przyciągają uwagę swoją pasją oraz jakością twórczości.