Igrzyska na rekordowej liczbie platform
• Discovery Communications, właściciel wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych na terytorium 50 krajów Europy, zapowiada najszerszy w historii dostęp do igrzysk za pośrednictwem rekordowej liczby platform.
• Discovery Communications, właściciel wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych na terytorium 50 krajów Europy, zapowiada najszerszy w historii dostęp do igrzysk za pośrednictwem rekordowej liczby platform.
Podczas odbywających się w Barcelonie targów Mobile World Congress Discovery Communications przedstawiło nową ofertę współpracy z operatorami telefonii komórkowej w charakterze ekskluzywnych partnerów igrzysk olimpijskich. Operatorzy będą mogli zapewnić swoim klientom dostęp do tej szczególnej imprezy sportowej, zyskując status „Oficjalnego Nadawcy Mobilnego”.
Jako właściciel wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych na terytorium 50 krajów Europy do igrzysk olimpijskich organizowanych w latach 2018-2024, Discovery Communications i Eurosport wykorzystują swoje platformy (otwarte, płatne, cyfrowe i kierowane bezpośrednio do konsumenta) oraz nawiązują szeroką współpracę z innymi dużymi dystrybutorami w Europie, aby pokazać igrzyska niespotykanej dotąd liczbie kibiców za pośrednictwem rekordowej liczby platform.
Dzięki statusowi „Oficjalnego Nadawcy Mobilnego” operatorzy będą mogli zaoferować ekskluzywnie swoim klientom nieograniczony dostęp do transmisji z olimpijskich zmagań oraz powiązać swoją markę z kołami olimpijskimi. Aby zwiększyć zaangażowanie widzów, usługa zostanie zindywidualizowana – operatorzy będą mogli udostępnić swoim klientom własny, całodobowy kanał pokazujący najlepsze momenty igrzysk, w tym przekaz na żywo zza kulis najważniejszych wydarzeń oraz najnowsze wiadomości. Pojawią się także ekskluzywne relacje w trybie na życzenie, które operatorzy będą mogli wykorzystać do aktywizowania kibiców i użytkowników w mediach społecznościowych. Oferta ta będzie dostępna zarówno przed igrzyskami, jak i w trakcie oraz po ich zakończeniu.
„Od ponad 30 lat Discovery współpracuje z najlepszymi partnerami, dostarczając wyjątkową treść dla każdego na wszystkich platformach. Sport ma szczególnie wielką moc oddziaływania w środowisku mobilnym, o czym świadczy rozwój naszej usługi streamingowej, kierowanej bezpośrednio do konsumenta – Eurosport Player. Nie możemy się doczekać współpracy z operatorami mobilnymi, dzięki której igrzyska olimpijskie staną się jeszcze powszechniej dostępne i w większym stopniu zaangażują użytkowników urządzeń mobilnych” – powiedział podczas konferencji Jean-Briac Perrette, prezes i CEO Discovery Networks International.
W styczniu br. Eurosport Player ustanowił kolejny rekord, jeśli chodzi o liczbę nowych użytkowników w miesiącu i w dalszym ciągu odnotowuje dwucyfrowy wzrost. Ostatnio nadawca podpisał szereg umów z operatorami mobilnymi, m.in. TDC w Danii, Telekom w Rumunii i Telenor w Norwegii, a nieograniczony dostęp do najważniejszych wydarzeń sportowych na dowolnym urządzeniu przyspiesza rozwój platformy.
Ponadto Discovery inwestuje w swój zespół i narzędzia, dzięki którym widzowie mogą korzystać z platformy Eurosport Player i oglądać relacje z igrzysk olimpijskich. W ostatnich miesiącach firma nawiązała współpracę z największą na świecie platformą streamingową BAMTech i została właścicielem jej europejskiego oddziału, a także zatrudniła Ralpha Riverę na stanowisku dyrektora zarządzającego Eurosport Digital i Alexa Kaplana jako wiceprezesa ds. handlowych Eurosport Digital. Rivera przeszedł do zespołu z BBC, gdzie przez sześć lat pełnił funkcję dyrektora działu Digital i odpowiadał za wdrożenie i działanie usługi BBC iPlayer, dzięki której w 2012 roku można było po raz pierwszy oglądać transmisję z Igrzysk Olimpijskich w Londynie w formacie cyfrowym. Kaplan poprzednio pracował dla NBA, gdzie zajmował stanowisko wiceprezesa działu Global Media Distribution.
„Zgodnie ze strategią Eurosportu, która polega na relacjonowaniu wyjątkowych wydarzeń sportowych bliższych lokalnym kibicom, Eurosport Player zapewnia widzom nieograniczony dostęp z dowolnego urządzenia. Od piłki nożnej na szczeblu krajowym i międzynarodowym, poprzez turnieje wielkoszlemowe i kolarskie Grand Toury, po wszystkie najważniejsze wydarzenia sportowe sezonu zimowego i zimowe igrzyska olimpijskie, kibice mogą wybrać to, co interesuje ich najbardziej, śledząc relację z każdego boiska, kortu, toru czy stoku” – podkreślił w dyskusji panelowej Ralph Rivera, dyrektor zarządzający Eurosport Digital.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze