08.03.17, 16:00

17 formatów wideo w wiosennej ramówce Grupy Onet-RAS Polska

Gosia Rdest i Szymon Sołtysiak
Fot.: materiały prasowe

Krótkie i dynamiczne materiały wideo „Onet100”, nowe propozycje lifestylowe, program interwencyjny oraz kontynuacje programów pasma porannego, publicystycznego i magazynowego to wiosenna oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska. W nowej ramówce znalazło się 17 formatów wideo własnej produkcji, w tym cztery nowości.

Wiosenna oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska jest podzielona na pasma: poranne i publicystyczne, które jest emitowane na żywo od poniedziałku do piątku oraz magazynowe, w którym będzie prezentowanych 10 premier tygodniowo, wzbogaconych o nową ofertę dla kobiet. Programy wiosennej ramówki będą prowadzić dziennikarze, eksperci w swoich dziedzinach, którzy prezentują różnorodne podejście do zagadnień związanych z lifestylem, społeczeństwem, sportem, kulturą, gospodarką i polityką.

Istotne zmiany wprowadzono w paśmie publicystycznym. W wiosennej ramówce, w bloku tematycznym Opinie, znajdą się cotygodniowe programy publicystów Onetu, „Faktu” i „Newsweeka”. Drugim filarem wiosennej ramówki jest najnowszy format 100, czyli krótkie, wysokiej jakości materiały wideo, realizowane dla najważniejszych marek Grupy Onet-Ras Polska. Wideo realizowane w ramach 100” w zwięzły i zrozumiały sposób mają poszerzać wiedzę na temat najważniejszych wydarzeń, inspirować, opowiadać i tłumaczyć otaczający świat. 100” są przygotowywane z myślą o odbiorcach mediów społecznościowych - z napisami, aby można je było oglądać bez dźwięku, w tym również na urządzeniach mobilnych. 

Nasze działania wideo są rozwinięciem strategii realizowanej dla kluczowych marek Grupy Onet-RAS Polska. Obok produkcji premium, szczególnie mocno stawiamy na rozwój naszego formatu 100”, czyli krótkich, wysokiej jakości materiałów wideo. Ten format, realizowany zgodnie z zasadą „szybko się dowiesz, szybko zrozumiesz”, świetnie się wpisuje w wizję rozwoju wielu naszych brandów - szczególnie Onetu i Noizza. Warto podkreślić, że 100” od początku tworzymy jako markę o zasięgu międzynarodowym” – mówi Aleksander Kutela, CEO Onet.pl.

Wiosenna oferta programowa będzie prezentowana na stronie głównej Onet.pl, w aplikacji mobilnej Onet, w mediach społecznościowych (Facebook Live, Periscope, YouTube) i będzie udostępniana w sekcji „Programy Onetu” w serwisie VoD.

Konsekwentnie budujemy zasięg i zaangażowanie naszych użytkowników. Większość naszych programów wprowadziliśmy ostatnio na kluczowe platformy dystrybucyjne – Facebooka, YouTube oraz Twittera. Chcemy być wszędzie, dlatego podążamy za użytkownikiem” – mówi Sabina Lipska, Head of Video w Grupie Onet-RAS Polska. „Sukces programu „Onet Rano”, jego niezwykła popularność na wszystkich platformach społecznościowych z ponad milionem odtworzeń każdego odcinka, dał nam impuls do dalszego rozwijania tego formatu: chcemy pojawiać się w innych polskich miastach i chcemy realizować pomysły poza Polską – dodaje Lipska.

Obecnie wszystkie treści video z Grupy Onet-RAS Polska generują miesięcznie 500 mln odtworzeń, w tym materiały „on demand” (z wyłączeniem auto playera) – 230 mln.

Każdy dzień rozpoczyna pasmo poranne, w którym ma pojawiać się różnorodność tematyczną. Widzowie programu „Onet Rano” w wiosennym sezonie będą nadal mogli oglądać rozmowy Jarosława Kuźniara z gośćmi w mobilnym studiu. Program jest emitowany na żywo codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 7.55. Od wtorku do piątku zaraz po Onet Rano, o godz. 9.15, pojawi się pasmo publicystyczne – Opinie, w którym dziennikarze Onetu, „Newsweeka” i „Faktu” będą pytać polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne i społeczne. We wtorki o godz. 9.15 emitowany będzie program „Newsweek Opinie” z Renatą Kim, w środę „Onet Opinie” poprowadzi Andrzej Stankiewicz, a w czwartek „Fakt Opinie” - Agnieszka Burzyńska. W piątek będzie emitowany „Onet Opinie” Bartosza Węglarczyka, który podsumuje tydzień i poświęci uwagę polityce zagranicznej i wydarzeniom międzynarodowym. Ofertę publicystyczną Onetu dopełnia poniedziałkowy program „Tomasz Lis.”. To już trzeci sezon, w którym każdy nowy odcinek będzie nadawany na żywo o godz. 15:00 na Onet.pl, Newsweek.pl. oraz na Facebook Live i Periscope.

Uzupełnieniem oferty Onetu w obszarze informacji jest kontynuacja „Onet24”, krótkiego programu informacyjnego. Każde wydanie Onet24, w którym przedstawiane są najważniejsze wydarzenia z kraju i ze świata, tworzy zespół dziennikarzy kierowany przez Iwonę Kutynę.

Pasmo magazynowe Onetu w każdy poniedziałek otwiera Michał Pol z programem sportowym - „Misja Futbol”, w którym dziennikarze sportowi ocenią mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów. Premierowe odcinki „Misji Futbol” będzie można oglądać w każdy poniedziałek o godz. 10.00. W pozostałe dni tygodnia premierowe programy w paśmie magazynowym, podobnie jak jesienią, będą emitowane o godzinie 14:00. We wtorki będzie emitowany będzie IV sezon talk-show Pauliny Młynarskiej „Lustro”, który pokazuje znane osoby bez towarzyszącego im zwykle makijażu. Natomiast od 2 maja rozpocznie się emisja III sezonu „Siły kobiet”, programu Katarzyny Janowskiej, która pyta znane kobiety o ich drogę do sukcesu, pasje, osiągnięcia i plany na przyszłość. W każdą środę o godz. 14.00 pojawi się nowy odcinek II sezonu programu „Na czasie”, w którym Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska, opowiada o trendach, nowościach, o tym, co warto robić i mieć. W czwartki po południu pojawi się program „Gwiazdy Cejrowskiego” czyli wywiady z gwiazdami prowadzone przez Marcina Cejrowskiego, redaktora naczelnego serwisu Plejada.pl. W piątki o godz. 14.00 będzie kontynuowany kulturalny program „Rezerwacja” Katarzyny Janowskiej.

W weekend pojawi się nowość - „Duży pokój”, format lifestylowy o najbardziej aktualnych i ciekawych tematach powiązanych ze zdrowiem, modą, urodą, wypoczynkiem, sportem i stylem życia. Prowadzący – Katarzyna Gryga i Kuba Jankowski - będą testować produkty, rozmawiać o trendach i udzielać praktycznych porad. Program będzie miał premierę w kwietniu.

W każdą sobotę w Onecie pojawią się jeszcze dwie nowości. Jest to „AutoŚwiat Go!”, magazyn motoryzacyjny prowadzony przez Gosię Rdest i Szymona Sołtysika, oraz program Piotra Najsztuba „Miło/ść” (koprodukcja z Zoom TV), w którym wezmą udział znane i dojrzałe emocjonalnie kobiety, szczerze i odważnie opowiadające o miłości i związkach.

Na niedzielę Onet przygotował dwie propozycje: kontynuację reportaży Marcina Wyrwała oraz nowy program interwencyjny przygotowany w kooperacji z „Faktem” - „Fakt. Masz prawo”. Ten format na zmianę poprowadzą: redaktor naczelny „Faktu”, Robert Feluś i Dariusz Burliński, którzy podejmą dziennikarską interwencję w bulwersujących sprawach, kiedy człowiek staje się ofiarą systemu i jest bezradny wobec siły urzędów i sądów. Emisja obu programów rozpocznie się w kwietniu. 

Komentarze

Powiązane

04.12.24, 18:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Internauci wybierają świąteczną okładke magazynu Newsweek
Subskrybenci Newsweek.pl w głosowaniu zadecydują, jaką okładkę będzie miało świąteczne wydanie tytułu.
04.12.24, 16:45
| internet » informacje
Interia rozwija treści Premium. Ziemowit Szczerek, Tomasz Sajewicz i Dominik Héjj publicystami Interii
Interia wzmacnia tematykę zagraniczną. Autorami materiałów Premium zostali: Tomasz Sajewicz prosto z, Dominik Héjj oraz Ziemowit Szczerek.
04.12.24, 12:56
| prasa » informacje | internet » informacje
Dziennik Zachodni z nową stroną główną. Początek zmian w serwisach regionalnych Polska Press Grupy
Od 4 grudnia br., Polska Press Grupa rozpoczyna cyfrową transformację swoich serwisów. Na początku zmiany zostały wprowadzone na stronie głównej serwisu Dziennikzachodni.pl. Działania te prowadzone są pod hasłem „Tutaj wszystko”. Zmienił się wygląd oraz architektura strony. Zmiany będą wprowadzane sukcesywnie także w kolejnych serwisach regionalnych, tematycznych oraz serwisie Nasze Miasto.
03.12.24, 13:54
| internet » informacje
Rusza cykl konferencji i debat o konfliktach zbrojnych i bezpieczeństwie organizowanych przez Portal Obronny
Portal Obronny, specjalistyczny serwis z porfolio Grupy ZPR Media, rozpoczyna organizację cyklu konferencji, debat i paneli poświęconych wojnom, konfliktom zbrojnym, bezpieczeństwu granic i armii. Pierwsze dwa wydarzenia organizowane przez serwis związane będą z obecną sytuacją w Ukrainie i Izraelu.
02.12.24, 14:10
| prasa » informacje | internet » informacje
Czysta Moc. Wyborcza.biz chce obalić mity o odnawialnych źródłach energii
W poniedziałek, 2 grudnia br. Wyborcza.biz rozpoczęła projekt "Czysta Moc”, w którym ma obalać mity i edukować o odnawialnych źródłach energii. Na cykl złożą się artykuły, infografiki i materiały wideo. Oprawę graficzną tekstów przygotował rysownik Andrzej Rysuje.
02.12.24, 11:06
| prasa » ludzie | internet » ludzie
Andrzej Mężyński szefem Forsal.pl
Na początku grudnia br., Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, serwisu ekonomicznego. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach mają przyczynić się do dalszego rozwoju portalu.
02.12.24, 08:30
| internet » informacje
Grupa PTWP w III kwartale 2024 r.: 16,3 mln zł przychodów
Grupa PTWP w III kwartale br. wypracowała 16,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 28 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku.
28.11.24, 19:36
| internet » informacje
Wszystko w jednym miejscu. Interia z nową funkcjonalnością na smartfony
Interia wprowadziła innowacyjną funkcję na swojej mobilnej stronie głównej, umożliwiającą szybki dostęp do skrótów najważniejszych wydarzeń z różnych dziedzin, takich jak polityka, biznes, sport czy ekologia. Nowe rozwiązanie, wspierane przez AI, ma łączyć doświadczenie redakcji z technologią, by ułatwić użytkownikom przeglądanie i czytanie treści.
27.11.24, 08:30
| internet » informacje
WP Holding w III kwartale 2024 r.: wzrost zysku o ponad 11 proc.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Wirtualnej Polski Holding S.A. w III kwartale 2024 r. wyniosły ponad 437 mln zł. To oznacza wzrost o niemal 8 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Zysk netto spółki wyniósł prawie 80 mln zł, po wzroście o ponad 11 proc.
26.11.24, 07:30
| prasa » informacje | internet » informacje
To nie takie proste. Nowy format Gazeta.pl
We wtorek, 26 listopada br. na Gazeta.pl zadebiutuje wideopodcast „To nie takie proste” prowadzony przez Grzegorza Sroczyńskiego. Jego gośćmi będą publicyści, aktywiści, pisarze, politycy czy historycy.