08.03.17, 16:00
17 formatów wideo w wiosennej ramówce Grupy Onet-RAS Polska
Krótkie i dynamiczne materiały wideo „Onet100”, nowe propozycje lifestylowe, program interwencyjny oraz kontynuacje programów pasma porannego, publicystycznego i magazynowego to wiosenna oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska. W nowej ramówce znalazło się 17 formatów wideo własnej produkcji, w tym cztery nowości.
Wiosenna oferta programowa Grupy Onet-RAS Polska jest podzielona na pasma: poranne i publicystyczne, które jest emitowane na żywo od poniedziałku do piątku oraz magazynowe, w którym będzie prezentowanych 10 premier tygodniowo, wzbogaconych o nową ofertę dla kobiet. Programy wiosennej ramówki będą prowadzić dziennikarze, eksperci w swoich dziedzinach, którzy prezentują różnorodne podejście do zagadnień związanych z lifestylem, społeczeństwem, sportem, kulturą, gospodarką i polityką.
Istotne zmiany wprowadzono w paśmie publicystycznym. W wiosennej ramówce, w bloku tematycznym Opinie, znajdą się cotygodniowe programy publicystów Onetu, „Faktu” i „Newsweeka”. Drugim filarem wiosennej ramówki jest najnowszy format 100, czyli krótkie, wysokiej jakości materiały wideo, realizowane dla najważniejszych marek Grupy Onet-Ras Polska. Wideo realizowane w ramach 100” w zwięzły i zrozumiały sposób mają poszerzać wiedzę na temat najważniejszych wydarzeń, inspirować, opowiadać i tłumaczyć otaczający świat. 100” są przygotowywane z myślą o odbiorcach mediów społecznościowych - z napisami, aby można je było oglądać bez dźwięku, w tym również na urządzeniach mobilnych.
„Nasze działania wideo są rozwinięciem strategii realizowanej dla kluczowych marek Grupy Onet-RAS Polska. Obok produkcji premium, szczególnie mocno stawiamy na rozwój naszego formatu 100”, czyli krótkich, wysokiej jakości materiałów wideo. Ten format, realizowany zgodnie z zasadą „szybko się dowiesz, szybko zrozumiesz”, świetnie się wpisuje w wizję rozwoju wielu naszych brandów - szczególnie Onetu i Noizza. Warto podkreślić, że 100” od początku tworzymy jako markę o zasięgu międzynarodowym” – mówi Aleksander Kutela, CEO Onet.pl.
Wiosenna oferta programowa będzie prezentowana na stronie głównej Onet.pl, w aplikacji mobilnej Onet, w mediach społecznościowych (Facebook Live, Periscope, YouTube) i będzie udostępniana w sekcji „Programy Onetu” w serwisie VoD.
„Konsekwentnie budujemy zasięg i zaangażowanie naszych użytkowników. Większość naszych programów wprowadziliśmy ostatnio na kluczowe platformy dystrybucyjne – Facebooka, YouTube oraz Twittera. Chcemy być wszędzie, dlatego podążamy za użytkownikiem” – mówi Sabina Lipska, Head of Video w Grupie Onet-RAS Polska. „Sukces programu „Onet Rano”, jego niezwykła popularność na wszystkich platformach społecznościowych z ponad milionem odtworzeń każdego odcinka, dał nam impuls do dalszego rozwijania tego formatu: chcemy pojawiać się w innych polskich miastach i chcemy realizować pomysły poza Polską – dodaje Lipska.
Obecnie wszystkie treści video z Grupy Onet-RAS Polska generują miesięcznie 500 mln odtworzeń, w tym materiały „on demand” (z wyłączeniem auto playera) – 230 mln.
Każdy dzień rozpoczyna pasmo poranne, w którym ma pojawiać się różnorodność tematyczną. Widzowie programu „Onet Rano” w wiosennym sezonie będą nadal mogli oglądać rozmowy Jarosława Kuźniara z gośćmi w mobilnym studiu. Program jest emitowany na żywo codziennie od poniedziałku do piątku od godz. 7.55. Od wtorku do piątku zaraz po Onet Rano, o godz. 9.15, pojawi się pasmo publicystyczne – Opinie, w którym dziennikarze Onetu, „Newsweeka” i „Faktu” będą pytać polityków, komentatorów i ekspertów o aktualne sprawy polityczne i społeczne. We wtorki o godz. 9.15 emitowany będzie program „Newsweek Opinie” z Renatą Kim, w środę „Onet Opinie” poprowadzi Andrzej Stankiewicz, a w czwartek „Fakt Opinie” - Agnieszka Burzyńska. W piątek będzie emitowany „Onet Opinie” Bartosza Węglarczyka, który podsumuje tydzień i poświęci uwagę polityce zagranicznej i wydarzeniom międzynarodowym. Ofertę publicystyczną Onetu dopełnia poniedziałkowy program „Tomasz Lis.”. To już trzeci sezon, w którym każdy nowy odcinek będzie nadawany na żywo o godz. 15:00 na Onet.pl, Newsweek.pl. oraz na Facebook Live i Periscope.
Uzupełnieniem oferty Onetu w obszarze informacji jest kontynuacja „Onet24”, krótkiego programu informacyjnego. Każde wydanie Onet24, w którym przedstawiane są najważniejsze wydarzenia z kraju i ze świata, tworzy zespół dziennikarzy kierowany przez Iwonę Kutynę.
Pasmo magazynowe Onetu w każdy poniedziałek otwiera Michał Pol z programem sportowym - „Misja Futbol”, w którym dziennikarze sportowi ocenią mecze, grę poszczególnych zespołów i decyzje trenerów. Premierowe odcinki „Misji Futbol” będzie można oglądać w każdy poniedziałek o godz. 10.00. W pozostałe dni tygodnia premierowe programy w paśmie magazynowym, podobnie jak jesienią, będą emitowane o godzinie 14:00. We wtorki będzie emitowany będzie IV sezon talk-show Pauliny Młynarskiej „Lustro”, który pokazuje znane osoby bez towarzyszącego im zwykle makijażu. Natomiast od 2 maja rozpocznie się emisja III sezonu „Siły kobiet”, programu Katarzyny Janowskiej, która pyta znane kobiety o ich drogę do sukcesu, pasje, osiągnięcia i plany na przyszłość. W każdą środę o godz. 14.00 pojawi się nowy odcinek II sezonu programu „Na czasie”, w którym Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska, opowiada o trendach, nowościach, o tym, co warto robić i mieć. W czwartki po południu pojawi się program „Gwiazdy Cejrowskiego” czyli wywiady z gwiazdami prowadzone przez Marcina Cejrowskiego, redaktora naczelnego serwisu Plejada.pl. W piątki o godz. 14.00 będzie kontynuowany kulturalny program „Rezerwacja” Katarzyny Janowskiej.
W weekend pojawi się nowość - „Duży pokój”, format lifestylowy o najbardziej aktualnych i ciekawych tematach powiązanych ze zdrowiem, modą, urodą, wypoczynkiem, sportem i stylem życia. Prowadzący – Katarzyna Gryga i Kuba Jankowski - będą testować produkty, rozmawiać o trendach i udzielać praktycznych porad. Program będzie miał premierę w kwietniu.
W każdą sobotę w Onecie pojawią się jeszcze dwie nowości. Jest to „AutoŚwiat Go!”, magazyn motoryzacyjny prowadzony przez Gosię Rdest i Szymona Sołtysika, oraz program Piotra Najsztuba „Miło/ść” (koprodukcja z Zoom TV), w którym wezmą udział znane i dojrzałe emocjonalnie kobiety, szczerze i odważnie opowiadające o miłości i związkach.
Na niedzielę Onet przygotował dwie propozycje: kontynuację reportaży Marcina Wyrwała oraz nowy program interwencyjny przygotowany w kooperacji z „Faktem” - „Fakt. Masz prawo”. Ten format na zmianę poprowadzą: redaktor naczelny „Faktu”, Robert Feluś i Dariusz Burliński, którzy podejmą dziennikarską interwencję w bulwersujących sprawach, kiedy człowiek staje się ofiarą systemu i jest bezradny wobec siły urzędów i sądów. Emisja obu programów rozpocznie się w kwietniu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze