14.03.17, 08:00

TLC: nowe polskie produkcje i nowa oprawa kanału

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Kanał TLC po blisko siedmiu latach obecności na polskim rynku, wprowadza nowe hasło pozycjonujące („Chwile warte przeżycia”) i nowe programy. 

Pojawienie się w zespole TLC Agaty Młynarskiej, która od września ub.r. pełni rolę Head of TLC Development, zaowocowało zmianami. Obok międzynarodowych formatów w wiosennej ramówce stacji znalazły się cztery nowe, polskie produkcje, a do współpracy Młynarska zaprosiła nowe prowadzące.

Jak wiadomo, każda zmiana powinna zacząć się od wewnątrz. Sercem TLC są programy, dlatego też przez ostatnie miesiące bardzo intensywnie pracowaliśmy nad jeszcze lepszym dopasowaniem kanału do potrzeb polskiej widowni. Odnaleźliśmy nowe twarze – prawdziwych ludzi, którzy wystąpią w zupełnie nowych formatach, dostarczając widzom nie tylko rozrywki, ale też porad, jak zmienić życie na miarę swoich możliwości. Będziemy zmieniać, inspirować i bawić, a także naprawiać ludzkie dusze. Pokażemy walkę z rutyną, emocje, wzruszenie, a także chwile prawdy i konfrontacje z uczuciami. Nowa TLC jest jak przyjaciółka - zabawna, niezawodna, trochę zwariowana, która niczego nie narzuca, ale jest i wspiera na co dzień” – powiedziała Agata Młynarska, Head of TLC Development.

Pierwszą z wiosennych nowości jest seria „Kuchenne Triki” (premiera: 10 kwietnia o godzinie 19:30). To program, który ma być kompilacją porad i sztuczek, które mają sprawić, że gotowanie stanie się łatwą czynnością. W tej ośmioodcinkowej serii przewodnikiem po świecie kuchni została szefowa kuchni, Ewa Olejniczak.

Kolejną nowością w ramówce TLC jest „Jazda po polsku” (premiera: 23 kwietnia o godz. 21:30). W ośmiu odcinkach programu widzowie będą mieli okazję do podsłuchiwania i podglądania innych. Dzięki wyjątkowej nawigacji oraz kamerom zamontowanym w autach bohaterów, będą momgli się dowiedzieć o czym rozmawiają podczas podróży samochodem. Obraz rzeczywistości inspirowany jest pytaniami, które bohaterowie usłyszą głosem Katarzyny Pakosińskiej, artystki kabaretowej i współzałożycielki „Kabaretu Moralnego Niepokoju”.

25 kwietnia o godzinie 22:00 swoją premierę będzie miał autorski program Agaty Młynarskiej - „Zmiana pełną parą”. Dziennikarka wraz z zespołem swoich ekspertek: Moniką Jurczyk – stylistką, Katarzyną Sujką – wizażystką oraz Igą Chmielewską – stylistką fryzur i kolorystką, ma pomóc partnerom odkryć na nowo wielki potencjał, jaki drzemie w ich związkach. W każdym z ośmiu odcinków widzowie będą mogli poznać jedną parę, która zdecydowała się zawalczyć o swój związek. Zanim jednak wspólnie odkryją na nowo to, co zostało zapomniane, bądź zaniedbane – zostają rozdzieleni i muszą wykonać pracę indywidualną. Po rozmowach z Agatą Młynarską przyjdzie czas na kolejny etap zmiany – wizerunek bohaterów. Zaczyna się on od odprawy ekspertek, które precyzyjnie omawiają wygląd pary. Punktem kulminacyjnym weekendu jest finałowa kolacja zorganizowana na miarę marzeń bohaterów – to właśnie wtedy pary odczytują listy pisane do siebie nawzajem.

W maju na antenie TLC pojawi się kolejna polska produkcja - „Jeżdżąca szafa Kasi” (premiera 12 maja o godzinie 22:30). W sześciu odcinkach Kasia Grabowska odwiedzi kobiety marzące o stylizacjach, które podkreślą ich charakter i osobowość, a także atuty sylwetek.

Z kolei czwartkowe wieczory w TLC to czas na opowiadanie poruszających historii kobiet z całego świata, wyselekcjonowanych przez Andrzeja Fidyka, jednego z czołowych polskich realizatorów filmów dokumentalnych i popularyzatora gatunku (premiera 25 maja o godzinie 21:30). Będą to spotkania z dokumentami na światowym poziomie pokazujące, że rzeczywistość potrafi zaskoczyć. W cyklu pojawią się takie dokumenty jak: „Surogatki – kwitnący biznes Indii”, „Zgwałcona Miss Świata” oraz „Dziewczyna, która pokonała śmierć”).

Ramówka TLC to także programy zagraniczne i nowe serie takich programów jak: „Salonu Sukien Ślubnych” z Randym Fenoli i „Słodkiego biznesu” oraz „Historie wielkiej wagi”.

Metamorfoza TLC oznacza również zmiany wizualne, które mają sprawić, że stacja ma stać się jeszcze bardziej kobieca. Na wiosnę oprawa kanału zostanie uzupełniona o wiosenne, tętniące życiem formy, które mają odzwierciedlać pozytywny charakter kanału.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.