17.03.17, 17:00
Ponad 40 organizacji otrzyma wsparcie dzięki akcji Reklama Dzieciom
Ponad 40 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 24. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP.
Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2016 r. w TVP 1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 660 tys. zł. W tym roku pieniądze zostaną przekazane na terapię dla ponad 2000 chorych dzieci.
Dofinansowanie przeznaczono na: realizację programów terapeutycznych dla dzieci i młodzieży (dogoterapia, hipoterapia, arteterapia, hydroterapia), wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (sale do terapii integracji sensorycznej, sale doświadczania świata), zakup sprzętu umożliwiającego przeprowadzenie terapii różnego rodzaju (EEG – Biofeedback, terapia Tomatisa, terapia metodą Warnkego), czy organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami. Pieniądze trafią, m.in. do stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
W tym roku partnerami akcji były firmy: Lotte Wedel, Tesco Polska, Volkswagen Group Polska, Jeronimo Martins, PGE Polska Grupa Energetyczna, Orange Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze