26.03.17, 18:00

PORTA startuje z nową odsłoną kampanii Otwórz się na…

Plakat Kampanii "Otwórz się na..."
Fot.: materiały prasowe

22 marca br. Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – wystartował z nową odsłoną kampanii marketingowej „Otwórz się na…”. W ramach działań promocyjnych firma nawiązała współpracę m.in. ze znanymi influencerami YouTube’a – Karolem Paciorkiem, Reżyserem Życia, Robsonem oraz Magic of Y. Kampanię wspiera serwis internetowy, realizowany wspólnie z Wirtualną Polską.

"Na 25. jubileusz istnienia PORTA KMI POLAND zaplanowaliśmy jedną z największych w naszej branży kampanii content marketingowych. „Otwórz się na…” to kolejna odsłona wdrożonej w 2015 roku nowej strategii komunikacji, w ramach której jako pierwszy polski producent zaproponowaliśmy odejście od typowo technicznych komunikatów na temat drzwi, stawiając na emocje, nawiązanie bliskiej relacji z Klientem, przy jednoczesnym pokazaniu szerokich możliwości produktowych" – wyjaśnia Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu
w PORTA KMI POLAND.

W ramach realizowanej strategii „Otwórz się na…” zaplanowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa w telewizji oraz portalach internetowych. W komunikację w mediach społecznościowych zaangażowali się również influencerzy YouTube’a oraz Instagrama. Kampanii towarzyszy uruchomienie serwisu internetowego dla osób o szerokich zainteresowaniach

Przy nowej kampanii PORTA DRZWI nawiązała partnerstwa z mediami zasięgowymi, z którymi łączą ją podobne wartości. Marka jest partnerem cykli programów kanału lifestylowego HGTV Home&Garden – m.in. „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły” – przedstawiających idee związane z designem i aranżacją wnętrz.

Za przygotowanie oraz realizację strategii marketingowej na lata 2017-2018 odpowiedzialna jest agencja content marketingowa CIA – Content Impact Agency. Kampanię w zakresie działań PR wspiera agencja Alert Media Communications.

Komentarze

Powiązane

04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?
30.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 30 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 30 marca?