26.03.17, 18:00
PORTA startuje z nową odsłoną kampanii Otwórz się na…
22 marca br. Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – wystartował z nową odsłoną kampanii marketingowej „Otwórz się na…”. W ramach działań promocyjnych firma nawiązała współpracę m.in. ze znanymi influencerami YouTube’a – Karolem Paciorkiem, Reżyserem Życia, Robsonem oraz Magic of Y. Kampanię wspiera serwis internetowy, realizowany wspólnie z Wirtualną Polską.
"Na 25. jubileusz istnienia PORTA KMI POLAND zaplanowaliśmy jedną z największych w naszej branży kampanii content marketingowych. „Otwórz się na…” to kolejna odsłona wdrożonej w 2015 roku nowej strategii komunikacji, w ramach której jako pierwszy polski producent zaproponowaliśmy odejście od typowo technicznych komunikatów na temat drzwi, stawiając na emocje, nawiązanie bliskiej relacji z Klientem, przy jednoczesnym pokazaniu szerokich możliwości produktowych" – wyjaśnia Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu
w PORTA KMI POLAND.
W ramach realizowanej strategii „Otwórz się na…” zaplanowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa w telewizji oraz portalach internetowych. W komunikację w mediach społecznościowych zaangażowali się również influencerzy YouTube’a oraz Instagrama. Kampanii towarzyszy uruchomienie serwisu internetowego dla osób o szerokich zainteresowaniach
Przy nowej kampanii PORTA DRZWI nawiązała partnerstwa z mediami zasięgowymi, z którymi łączą ją podobne wartości. Marka jest partnerem cykli programów kanału lifestylowego HGTV Home&Garden – m.in. „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły” – przedstawiających idee związane z designem i aranżacją wnętrz.
Za przygotowanie oraz realizację strategii marketingowej na lata 2017-2018 odpowiedzialna jest agencja content marketingowa CIA – Content Impact Agency. Kampanię w zakresie działań PR wspiera agencja Alert Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze