05.04.17, 12:00

Special Forces: Ultimate Hell Week. Nowy format BBC jesienią na antenie TVP1

Special Forces: Ultimate Hell Week
Fot.: materiały prasowe

Oficerowie jednostek specjalnych z całego świata, dwa kontynenty, blisko stu uczestników i zadania ponad ludzkie siły – tak najkrócej streścić można program „Special Forces: Ultimate Hell Week”, który od jesieni br. pojawi się na antenie TVP.

Telewizja Polska jako pierwszy nadawca na świecie zakupiła format BBC Worldwide „Special Forces: Ultimate Hell Week”. Program osiągnął w Wielkiej Brytanii duży sukces.

Pozyskanie serialu „Special Forces: Ultimate Hell Week” jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na programy o obronności, tematyce militarnej i historycznej, które odzwierciedla się w popularności grup rekonstrukcyjnych, mitu Żołnierzy Niezłomnych czy rosnącą liczbą ochotników do Brygad Obrony Terytorialnej” – powiedział Jacek Kurski, Prezes TVP. „Przede wszystkim jednak ten unikalny format BBC zapewni widzom świetną, zrealizowaną na najwyższym poziomie rozrywkę i wielkie emocje. To nowa jakość, która ma szansę przełożyć się na sukces TVP” – dodaje Kurski.

Zakup formatu „Special Forces: Ultimate Hell Week” jest kontynuacją owocnej współpracy BBC Worldwide z Telewizją Polską, której efektem były sukcesy takich programów, jak „Bake Off – Ale ciacho!”, „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i „Młodzi lekarze” – poinformował Grant Welland, wiceprezes BBC Worldwide na Europę Centralną i Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę.

W realizowanym na dwóch kontynentach 18-odcinkowym reality show weźmie udział blisko stu śmiałków, wyłonionych w ogólnopolskim castingu, którzy będą trenowani przez oficerów jednostek specjalnych z całego świata. W każdym z sześciu odcinków każdego z trzech sezonów zobaczymy ciężkie zmagania ochotników, którzy pod okiem najlepiej wyszkolonych i najtwardszych weteranów jednostek takich jak GROM, brytyjski SAS czy US Navy Seals będą przechodzili wymagające szkolenia i selekcje – identyczne jak te, które przechodzili ich mistrzowie w elitarnych jednostkach specjalnych. Ochotnicy będą musieli wykazać się niemal nadludzką wytrzymałością, determinacją i odpornością psychiczną.

Emisja reality show została zaplanowana na jesień 2017 r. w TVP1.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.