06.04.17, 21:00

TOYA chce podbić Kraków

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Od 3 kwietnia br., usługi łódzkiej firmy TOYA są dostępne w Krakowie. Jest to możliwe dzięki połączeniu z lokalną, krakowską firmą T-MONT, której TOYA od kilku lat dostarczała usługę dostępu do telewizji cyfrowej i usług mobilnych.

W wyniku połączenia firm, TOYA od początku działania na terenie Krakowa objęła swoim zasięgiem kilkadziesiąt tysięcy mieszkań. Zawarte umowy z kolejnymi właścicielami zasobów mieszkaniowych mają pozwolić na podwojenie aktualnego zasięgu sieci do końca roku. Całe miasto, TOYA planuje okablować w ciągu 2-3 lat. W różnych rejonach miasta, otwarte zostały trzy Biura Obsługi Abonenta (w tym dwa nowe).

Część przejętych sieci jest zbudowana w nowoczesnej technologii HFC (hybrid fiber coax). Jednak większość infrastruktury jest oparta na systemie GPON - światłowód do domu i w tej właśnie technologii będą realizowane wszystkie nowe inwestycje.

Równocześnie ze startem usług ruszyła w Krakowie wizerunkowa kampania reklamowa w prasie, radiu i na billbordach. Za kreację i realizację odpowiada Dział Wizerunku i Promocji TOYA. Motywem przewodnim jest hasło: „My też kochamy Kraków”.

"TOYA działa na rynkach lokalnych, w kilku miastach w Polsce, w szczególności w Łodzi, gdzie sieć należy do najbardziej rozległych. Naszym atutem jest bycie blisko klienta, obserwacja lokalnego rynku i szybka reakcja na jego potrzeby. Wierzymy, że nasze pozytywne doświadczenia jesteśmy w stanie przenieść do Krakowa, drugiego, co do wielkości miasta w Polsce. Kochamy Kraków to kilka deklaracji dla wszystkich mieszkańców. Dołożymy wszelkich starań aby usługi telekomunikacyjne spełniały potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta. Wprowadzimy zdrową konkurencję, która w konsekwencji podniesie poziom usług i obniży ceny. Odwiedzimy każde mieszkanie aby pomóc rodzinom w optymalizacji posiadanych usług i obniżyć płacone dotychczas rachunki" - zapowiada Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny TOYA.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 14:02
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa wyniki kanałów BBC Studios w Polsce. BBC First z najwyższymi udziałami w historii
W kwietniu br. portfolio kanałów osiągnęło 0,84 proc. proc., czyli najwyższy miesięczny udział w rynku od uruchomienia pięciokanałowego portfolio w 2015 r.
21.05.24, 08:45
| telewizja / VOD » informacje
TVN Pora na show. 17 kanał FAST w ofercie TVN Warner Bros. Discovery
Koncern TVN Warner Bros. Discovery uruchomił kolejny kanał typu FAST - TVN Pora na show.
20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
14.05.24, 23:50
| telewizja / VOD » seriale | kultura » film
Śleboda. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu SkyShowtime Original
Serwis SkyShowtime ogłosił rozpoczęcie zdjęć do nowej polskiej produkcji oryginalnej – "Śleboda". Produkcja jest serialową adaptacją popularnego etno-kryminału. W rolach głównych serialu Śleboda wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacek.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy