06.04.17, 21:00

TOYA chce podbić Kraków

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Od 3 kwietnia br., usługi łódzkiej firmy TOYA są dostępne w Krakowie. Jest to możliwe dzięki połączeniu z lokalną, krakowską firmą T-MONT, której TOYA od kilku lat dostarczała usługę dostępu do telewizji cyfrowej i usług mobilnych.

W wyniku połączenia firm, TOYA od początku działania na terenie Krakowa objęła swoim zasięgiem kilkadziesiąt tysięcy mieszkań. Zawarte umowy z kolejnymi właścicielami zasobów mieszkaniowych mają pozwolić na podwojenie aktualnego zasięgu sieci do końca roku. Całe miasto, TOYA planuje okablować w ciągu 2-3 lat. W różnych rejonach miasta, otwarte zostały trzy Biura Obsługi Abonenta (w tym dwa nowe).

Część przejętych sieci jest zbudowana w nowoczesnej technologii HFC (hybrid fiber coax). Jednak większość infrastruktury jest oparta na systemie GPON - światłowód do domu i w tej właśnie technologii będą realizowane wszystkie nowe inwestycje.

Równocześnie ze startem usług ruszyła w Krakowie wizerunkowa kampania reklamowa w prasie, radiu i na billbordach. Za kreację i realizację odpowiada Dział Wizerunku i Promocji TOYA. Motywem przewodnim jest hasło: „My też kochamy Kraków”.

"TOYA działa na rynkach lokalnych, w kilku miastach w Polsce, w szczególności w Łodzi, gdzie sieć należy do najbardziej rozległych. Naszym atutem jest bycie blisko klienta, obserwacja lokalnego rynku i szybka reakcja na jego potrzeby. Wierzymy, że nasze pozytywne doświadczenia jesteśmy w stanie przenieść do Krakowa, drugiego, co do wielkości miasta w Polsce. Kochamy Kraków to kilka deklaracji dla wszystkich mieszkańców. Dołożymy wszelkich starań aby usługi telekomunikacyjne spełniały potrzeby każdego, nawet najbardziej wymagającego klienta. Wprowadzimy zdrową konkurencję, która w konsekwencji podniesie poziom usług i obniży ceny. Odwiedzimy każde mieszkanie aby pomóc rodzinom w optymalizacji posiadanych usług i obniżyć płacone dotychczas rachunki" - zapowiada Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny TOYA.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.