21.05.17, 12:00

Jakdojade.pl z nowymi funkcjonalnościami

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

Jakdojade.pl, aplikacja do planowania podróży, zyskała kolejne funkcjonalności.  Nową, responsywną wersję strony internetowej rozbudowano o wyszukiwarkę miast, dodano alternatywne trasy dojazdu, a w wybranych miejscowościach wprowadzono planowanie podróży z uwzględnieniem rzeczywistego położenia pojazdów.

Nowością Jakdojade jest zintegrowanie strony wersji webowej i mobilnej w jedną, responsywną. Dzięki temu wszyscy użytkownicy mają dostęp do pełnych możliwości strony.

Jak Dojadę jest jedną z najbardziej lubianych usług wśród polskich użytkowników Internetu. Nowa, responsywna wersja serwisu z dodatkowymi funkcjami i dużo lepszą obsługą mobilnych przeglądarek pozwoli naszym użytkownikom wygodniej podróżować" – mówi Bartłomiej Pucek, head of mobile and digital projects w Grupie Onet-RAS Polska.

Oprócz odświeżonego wyglądu Jakdojade.pl zyskała kilka nowych funkcji. Rozbudowano wyszukiwarkę miast – obecnie widoczne jest każde z 26 miast, a nie tylko aglomeracje. Zmieniła się też mapa – nowa wersja jest bardziej czytelna od poprzedniej. Strona działa dużo szybciej i pokazuje również alternatywne trasy dojazdu.

„Dzięki wykorzystywaniu najnowszych technologii, ędziemy mogli rozbudowywać serwis o kolejne funkcjonalności, a korzystanie z usługi będzie bardziej przyjazne i intuicyjne”  – mówi Bartosz Burek, Prezes Zarządu Citi-nav Sp. z o. o.
W wybranych miastach, jak Wrocław, Białystok czy niedługo Warszawa na nowej stronie pojawi się też Realtime, czyli planowanie podróży z uwzględnieniem rzeczywistego położenia pojazdów.

Grupa Onet-RAS Polska przejęła udział większościowy w Jakdojade w grudniu 2016 r. Jakdojade jest jednym z najpopularniejszych produktów mobilnych w Polsce. Serwis udostępnia rozkłady jazdy środków komunikacji miejskiej i umożliwia planowanie podróży w 26 miastach w Polsce. Z wersji aplikacji na platformę Android korzysta 500 tys. użytkowników dziennie i 3 mln osób miesięcznie na wszystkich platformach (dane: Google Analytics Premium).

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.