21.09.17, 12:00

4FUN.TV startuje z jesienną ramówką

Ekipa stacji
Fot.: materiały prasowe

22 września br. ruszy jesienna ramówka 4FUN.TV. Tego dnia widzowie zobaczą także nową oprawę, a rano przywita ich głos Damiana Michałowskiego.

Wraz z nową ramówką startuje konkurs Ka$a 4FUN NA WEEKEND. Co tydzień do wygrania będzie 1000 zł na weekendową zabawę marzeń. Mechanizm konkursu jest prosty – wystarczy w oryginalny i przekonujący sposób opisać na co przeznaczy się wygraną. Najciekawsze pomysły będą nagradzane co tydzień, a zwycięzcy ogłaszani w piątkowym paśmie „Najlepsza pora dnia” (15.00-18.00).

Jesienią na antenie zadebiutuje program „HOT&FRESH”, z dawką najnowszych hitów oraz newsami ze świata show-biznesu. Gospodarzem pasma, emitowanego w godzinach 18.00-20.00, będzie Marcin Łukasik. W porannym paśmie „4Fun Budzi Ludzi” telewidzom towarzyszyć będzie głos Damiana Michałowskiego.

Po wakacyjnej przerwie powraca pasmo „Najlepsza pora dnia”, emitowane od poniedziałku do piątku od 15.00 do 18.00. To trzy godziny najlepszej muzyki, newsów, rozmów z widzami oraz konkursów. Prezenterzy 4FUN po raz kolejny wyruszą w Polskę. Na ulicach miast i miasteczek widzowie będą mogli spotkać specjalnych wysłanników 4FUN.TV - siostry ADiHD, Olę Ciupę, Marcina Łukasika oraz Jacka Januszko.

Do użytkowników Facebooka skierowany będzie nowy program LAJF 4FUN. Prezenterzy stacji spotkają się z przedstawicielami polskiej sceny muzycznej, a wywiady transmitowane będą za pomocą Facebook Live. Goście staną w ogniu trudnych pytań oraz podejmą próbę sprostania zaskakującym zadaniom przygotowanym przez prowadzących. Przez cały czas trwania transmisji widzowie będą mieli okazję zadawać swoje pytania oraz podsyłać propozycje wyzwania, z którym gwiazda będzie musiała zmierzyć się na końcu programu. Dodatkowo w social mediach 4FUN pojawią się akustyczne wykonania najpopularniejszych utworów zaproszonych artystów w cyklu 4FUN BEZ PRĄDU.

Wprowadzeniu jesiennej ramówki towarzyszy również nowa oprawa graficzna, spójna dla wszystkich trzech kanałów – 4FUN.TV, 4FUN DANCE i 4FUN GOLD HITS. Nowy, wyrazisty styl opiera się na trzech kolorach, animowanej typografii, połączonej z płaskimi elementami. Oprawa ma mieć swoje odzwierciedlenie nie tylko w kanałach telewizyjnych, ale zostanie również wykorzystana w mobilu oraz Internecie.

W kolejnych tygodniach ruszy również jesienna ramówka kanału 4FUN DANCE. Twarzą stacji nadal pozostaje Ola Ciupa, która również w tym sezonie poprowadzi listę przebojów klubowych – TOP 30 DANCE CHART. Nowością tej jesieni będzie współpraca z finalistkami konkursu Miss Polski.

Komentarze

Powiązane

11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
09.09.24, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Kanał Stopklatka upamiętni wydarzenia 11 września specjalnym pasmem
W 23. rocznicę zamachów na World Trade Center i Pentagon kanał Stopklatka zaprezentuje specjalne pasmo upamiętniające te wydarzenia.
09.09.24, 11:12
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Rusza 27. edycja plebiscytu Telekamery Tele Tygodnia. Lista nominowanych
W najnowszym wydaniu, magazyn „Tele Tydzień” (w sprzedaży od 9 września br., Wydawnictwo Bauer) opublikował listę nominowanych w plebiscycie Telekamery Tele Tygodnia 2024.
08.09.24, 20:59
| telewizja / VOD » informacje
TVP INFO wprowadza nowe programy informacyjne i format Kwiatki polskie
Od 9 września br. TVP INFO wprowadza nowości w swojej ofercie. „14:30” i „Panorama” mają być obszernymi blokami newsów, a „Polska o poranku” oraz „Polska nocą” ma być dynamicznym, codziennym przeglądem najważniejszych informacji ze wszystkich regionów kraju.
07.09.24, 14:11
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Katarzyna Kwiatkowska w kolejnej kampanii Marki Netia
Netia w nowej odsłonie „olimpijskiej” kampanii ATL (m.in. TV, OOH, internet) wspiera sprzedaż oferty dostępu do Internetu do 300 Mb/s za 25 zł miesięcznie przy zakupie pakietu: światłowód, TV S 4K, dostęp do serwisu Max.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.