21.09.17, 16:00

Welcome to the runway. Premiera filmu 360 Virtual Reality magazynu VIVA!

Strona z magazynu "VIVA!"
Fot.: materiały prasowe

Od 21 września br., na kanale YouTube magazynu „VIVA!” jest dostępna najnowsza koprodukcja wydawnictwa Edipresse Polska oraz agencji FreeForm - „Welcome to the runway”- film 360 Virtual Reality, który dzięki nowatorskiej technologii przenosi widzów w wirtualny świat mody Mariusza Przybylskiego.

Nad pomysłem, scenariuszem i reżyserią filmu oraz pozyskaniem partnerów wspólnie pracowali: Michał Malinowski, dyrektor ds. marketingu mobilnego Edipresse oraz Piotr Karpiński, szef agencji FreeForm.

Oficjalna premiera filmu ma miejsce na łamach dwutygodnika „VIVA!” nr 19 (na rynku od 21 września br.). Do mutacji tego wydania zostały dołączone specjalnie wyprodukowane okulary VR. Należy umieścić w nich smartfon z włączonym filmem i cieszyć się niesamowitymi przeżyciami. Okulary współpracują ze smartfonem o przekątnej ekranu od 4 do 6 cali z żyroskopem i są wielokrotnego użytku – można w nich obejrzeć także inne produkcje. Cena egzemplarza dwutygodnika VIVA! nr 19/2017 w mutacji z okularami VR wynosi 3,99 zł.

To nie pierwsza realizacja z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, którą pokazujemy naszym czytelniko. W 2015 roku, wspólnie z Tap2C oraz duetem Hector&Karger, zrealizowaliśmy w kwartalniku „VIVA! Moda” lookbook modowy 3D, który zyskał uznanie w branży, m.in. nominację do Mobile Trends Awards 2016 oraz znalazł się w ścisłym finale światowego konkursu Auggie Awards podczas Augmented World Expo 2016 w Santa Clara w Kalifornii (USA). Tym razem poszliśmy o krok dalej i zdecydowaliśmy się na film modowy w wirtualnej rzeczywistości. Polacy są już gotowi na tego typu produkcje, a nasi partnerzy technologiczni mają wiedzę i doświadczenie, żeby takie projekty realizować” – mówi Michał Malinowski.

Produkcję filmu powierzyliśmy polskiej firmie Immersion, która specjalizuje się w realizacjach Virtual Reality” – dodaje Piotr Karpiński z FreeForm. „Nad warstwą muzyczną projektu pracował Paweł Skorupka, kompozytor, autor muzyki do filmów, twórca wielu piosenek oraz kilkuset reklam (…)” – dodaje Karpiński.

Partnerami filmu, oprócz Immersion, są Lexus, Philips, Schwarzkopf Profesional i H15 Boutique Hotel & Residence.
Promocja filmu „Welcome to the runway” obejmuje magazyny Edipresse Polska („VIVA!”, „Party”, „Flesz”, „Uroda Życia”, „Be Active”, „Przyjaciółka”, „Pani Domu”, ‘Poradnik Domowy”), serwisy internetowe (m.in. polki.pl, party.pl, wizaz.pl), aplikacje mobilne (Tap2C, Kropka TV) oraz działania reklamowe w mediach społecznościowych. Za planowanie mediów i kreacje odpowiadają Edipresse Polska i FreeForm.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?