28.11.17, 19:00
Ruszyła sprzedaż reklam w serwisie Eurosportu i Interii
W połowie listopada br. pojawił się nowy serwis sportowy tworzony przez połączone redakcje Eurosportu i Interii. Debiutowi serwisu towarzyszyła zmiana strony głównej Interii, zapewniająca łatwiejszy dostęp do materiałów sportowych. Obecnie została uruchomiona sprzedaż reklam.
Sprzedaż reklam wideo będzie prowadzona przez Polsat Media. Po stronie Interii pozostaje sprzedaż display, sponsoringów i content marketingu. Wprowadzona do cennika została m.in. poszerzona wersja sponsoringu serwisu sportowego z modułem pozwalającym na branding sekcji na stronie głównej portalu Interia.
Zespoły Discovery Media Brand Partnership oraz Interia pracują nad rozwojem niestandardowych i unikatowych sprzedażowych ofert crossmediowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze