15.02.18, 21:01

Murator z dodatkiem o smogu mocno promowany w TV

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Marcowy numer „Muratora” (od 15 lutego br. na rynku) ukazał się ze specjalnym dodatkiem „Ogrzewanie bez smogu”. To poradnik skierowany do osób, którym zależy na poprawie jakości powietrza w Polsce, i które chcą ogrzewać swoje domy w sposób ekologiczny.

Odpowiedzialność za złą jakość powietrza w Polsce ponoszą przede wszystkim nieefektywne i przestarzałe technologie stosowane w ogrzewaniu domów i mieszkań. Dodatek „Ogrzewanie bez smogu” to nie tylko kompendium wiedzy na temat najnowocześniejszych urządzeń grzewczych, ale także praktyczne informacje na temat finansowych aspektów modernizacji ogrzewania.

„Na 56 stronach dodatku informujemy o zmianach w przepisach, dotacjach i preferencyjnych kredytach na zakup niskoemisyjnych urządzeń. Prezentujemy możliwości nowoczesnych kotłów na różne paliwa, udzielamy wskazówek dotyczących modernizacji starych kotłowni, wyjaśniamy jak działają pompy ciepła i jak sobie poradzić z ich zainstalowaniem. Opisujemy urządzenia zapobiegające przedostawaniu się zanieczyszczeń powietrza do mieszkań. Przedstawiamy realne koszty inwestycji i eksploatacji” – mówi Piotr Laskowski, redaktor naczelny „Muratora”.

Najnowszy numer „Muratora” wspiera szeroko zakrojona kampania promocyjna w telewizji, a także kampania radiowa i internetowa. Spoty reklamowe emitowane będą na antenie następujących telewizji: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, Animal Planet HD, Canal+ Sport; Canal+ Sport2, Comedy Central, Discovery, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Motowizja National Geographic, nSport+, Orange Sport, Planete+, TVN Turbo, TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TV4, TV6, H2, Stopklatka, Extreme Sports, ATM Rozrywka, Eurosport 2 PL, Zoom TV, Metro, Golf Channel Polska, Da Vinci Learning Polonia 1, Polo TV, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News HD, Polsat Doku, BBC Earth, TNT, Eurosport PL, TV Republika, Polsat News, Polsat News 2, History, Fokus TV, Polsat Viasat History, Polsat Viasat Explore, Polsat Play. Kampania radiowa obejmuje sieć Radia ESKA, a internetowa You Tube i serwisy tematyczne.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?