25.02.18, 09:00
Pyszne.pl celebruje Dni Pizzy
Nowa kampania Pyszne.pl ma stawiać Włochów za przykład czerpania radości z jedzenia. Spot wideo dla wszystkich objętych komunikacją krajów wyprodukowany został w Polsce. Dni Pizzy potrwają od 15 do 28 lutego br.
Serwis do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl rozpoczyna kampanię w całości poświęconą pizzy. Według danych serwisu jest to danie najczęściej wybierane przez użytkowników w Polsce i Austrii, plasujące się na drugim miejscu pod względem popularności w Niemczech i Belgii i lubiane także w innych krajach, gdzie funkcjonują serwisy grupy Takeaway.com.
„Kampania pokazuje czystą radość, jaka płynie z tak prostej rzeczy jak jedzenie. To podejście mocno zakorzenione jest w kulturze włoskiego dolce vita. Włosi doskonale rozumieją najważniejszą zaletę pizzy - to, że tak łatwo i przyjemnie jest się nią dzielić z innymi, na przykład podczas spotkań z przyjaciółmi” – mówi Piotr Wódkiewicz, Brand Manager Pyszne.pl.
Kampania obejmuje prasę, reklamę i wideo online, a także media własne – w tym kanały społecznościowe. Wyprodukowany w Polsce spot prezentowany będzie w pięciu krajach europejskich, gdzie równolegle startuje komunikacja, w tym w Niemczech, Holandii, Belgii i Austrii. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada zespół Takeaway.com. Spot został wyprodukowany przez Studio Filmowe OTO, wyreżyserował go Marek Rajca. Postprodukcją zajęło się studio Orka Film Postproduction.
W ramach kampanii w kanałach społecznościowych Pyszne.pl trwa konkurs organizowany w partnerstwie z Coca-Cola zero sugar, w którym do wygrania są między innymi: wycieczka do Włoch, warsztaty robienia pizzy oraz kupony do wykorzystania w serwisie Pyszne.pl o wartości od 100 zł do 400 zł.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze