25.02.18, 09:00

Pyszne.pl celebruje Dni Pizzy

Kadr ze spotu reklamowego
Fot.: materiały prasowe

Nowa kampania Pyszne.pl ma stawiać Włochów za przykład czerpania radości z jedzenia. Spot wideo dla wszystkich objętych komunikacją krajów wyprodukowany został w Polsce. Dni Pizzy potrwają od 15 do 28 lutego br.

Serwis do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl rozpoczyna kampanię w całości poświęconą pizzy. Według danych serwisu jest to danie najczęściej wybierane przez użytkowników w Polsce i Austrii, plasujące się na drugim miejscu pod względem popularności w Niemczech i Belgii i lubiane także w innych krajach, gdzie funkcjonują serwisy grupy Takeaway.com.

Kampania pokazuje czystą radość, jaka płynie z tak prostej rzeczy jak jedzenie. To podejście mocno zakorzenione jest w kulturze włoskiego dolce vita. Włosi doskonale rozumieją najważniejszą zaletę pizzy - to, że tak łatwo i przyjemnie jest się nią dzielić z innymi, na przykład podczas spotkań z przyjaciółmi” – mówi Piotr Wódkiewicz, Brand Manager Pyszne.pl.

Kampania obejmuje prasę, reklamę i wideo online, a także media własne – w tym kanały społecznościowe. Wyprodukowany w Polsce spot prezentowany będzie w pięciu krajach europejskich, gdzie równolegle startuje komunikacja, w tym w Niemczech, Holandii, Belgii i Austrii. Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada zespół Takeaway.com. Spot został wyprodukowany przez Studio Filmowe OTO, wyreżyserował go Marek Rajca. Postprodukcją zajęło się studio Orka Film Postproduction.

W ramach kampanii w kanałach społecznościowych Pyszne.pl trwa konkurs organizowany w partnerstwie z Coca-Cola zero sugar, w którym do wygrania są między innymi: wycieczka do Włoch, warsztaty robienia pizzy oraz kupony do wykorzystania w serwisie Pyszne.pl o wartości od 100 zł do 400 zł.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.