21.02.18, 15:00

Bauer testuje nowy magazyn Netfilm

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn „Netfilm”, skierowany do użytkowników platform VOD. 

To nowatorski tytuł premium, przeznaczony dla wielkomiejskiej grupy odbiorców o wysokim statusie społecznym. Magazyn ma zawierać szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz rekomendacje – które produkcje spośród oferty VOD warto obejrzeć. To jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netflix (najwięcej treści), Showmax (drugi pod kątem zawartości), HBO GO, Amazon Prime Video (wybrane propozycje). „Netfilm”, dokonując selekcji, ma zaproponować użytkownikom platform najciekawsze, najbardziej wartościowe seriale i filmy dostępne w ich pakiecie.

Magazyn oferuje unikalny kontent – recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie Netflix, Showmax, HBO GO i Amazon Prime Video. Rozbudowane opisy seriali zostaną przedstawione poprzez tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Z kolei klasyka filmowa ma być prezentowana za pomocą interesujących faktów, a nie jedynie opisów. W magazynie znajdą się również rekomendacje filmów i seriali z wielu gatunków dostępnych w ofercie (filmy dla dzieci, komedia, dramat, akcja, science-fiction, fantasy, horror, dokument).

Ponadto czytelnicy „Netfilmu” otrzymają w nim ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów „grających” w różnych produkcjach, a także kolumny dedykowane nowinkom technicznym dotyczącym sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez Internet.

Redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych „To&owo TV”, „Teleświat” oraz „TV14”. Premierowe wydanie magazynu „Netfilm” pojawi się w sprzedaży 6 marca br. i będzie dostępne przez dwa miesiące. Liczy 116 stron, kosztuje 6,99 zł. Ukaże się w nakładzie 70 tys. egzemplarzy. Wprowadzenie pisma wspierać będzie kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 08:00
| prasa » informacje
Życie Na Gorąco Ekstra tym razem na Wielkanoc
4 kwietnia br. ukazało się specjalne wydanie magazynu "Życie Na Gorąco Ekstra – Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.