06.04.18, 10:00

Biuro Reklamy Magazynów TIME SA stawia na współpracę z Biurem Sprzedaży Radia

Logo Grupy
Fot.: materiały prasowe

W ramach Pionu Sprzedaży Magazynów TIME SA połączono biura reklamy tytułów budowlanych i wnętrzarskich. Szefem pionu jest Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny ds. wydawnictw. Podlegają jej dyrektor handlowy Biura Reklamy Magazynów Wnętrzarskich i Budowlanych Marta Niwińska oraz dyrektor segmentu Zdrowie i Parenting Barbara Jednacz.

Jak tłumaczy firma, centralizacja obsługi sprzedaży poprzez połączenie biur reklamy tytułów wnętrzarskich i budowlanych ma na celu podniesienie jakości i efektywności obsługi klienta. Ma także pozwolić na poszerzenie i wzmocnienie oferty reklamowej, obejmującej wszystkie tytuły i serwisy segmentu budowlano-wnętrzarskiego.

Naszym priorytetem w najbliższym czasie będzie rozwijanie współpracy z Biurem Sprzedaży Radia. Zamierzamy ofertować nasze magazyny, katalogi oraz serwisy internetowe poprzez regionalne biura sprzedaży, działające dotychczas na rzecz marek radiowych. Lokalne siły będą stanowiły istotne wsparcie dla naszych produktów, w których stawiamy powszechną dostępność i nowoczesność” – zapowiada Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, dyrektor operacyjny ds. wydawnictw.

W ramach projektu obejmującego sprzedaż tytułów prasowych przez regionalne biura sprzedaży radia, Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk współpracuje bezpośrednio z Jarosławem Krysiakiem (dyrektor krajowy sprzedaży bezpośredniej) i Mariuszem Szusterem (zastępcą dyrektora krajowego sprzedaży bezpośredniej).

Pion Sprzedaży Magazynów odpowiada za następujące marki: „Murator”, „Moje Mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Dobre Wnętrze”, „Architektura-murator”, „Zdrowie”, „M jak Mama” i „Podróże”, serwisy internetowe Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, a także informatory i katalogi ukazujące się pod marką Murator.

Komentarze

Powiązane

11.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
10.02.25, 06:00
| prasa » informacje
Deszcz nagród dla Tomasza Bocheńskiego w konkursie European Newspaper Award
Tomasz Bocheński, dyrektor artystyczny Polska Press Grupy, zdobył 19 nagród w międzynarodowym konkursie European Newspaper Award. Jury wyróżniło jego prace w licznych kategoriach.
10.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
09.02.25, 20:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
PB Nieruchomości. Piąty podcast Pulsu Biznesu
21 stycznia br., w ofercie ‘pulsu biznesu” pojawi się nowy podcast audio. Audycja „PB Nieruchomości”, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, ma być przewodnikiem po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych.
09.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 9 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 9 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
08.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 8 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 8 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
07.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 7 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 7 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
06.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 6 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 6 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
05.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 5 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
04.02.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 lutego? Zapowiedzi wydarzeń, a także najciekawsze "tweety" z sieci.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.