04.05.18, 17:00
Trwa kampania z udziałem Cezarego Żaka promująca nowe kanały naziemne
Operator MUX-8, EmiTel oraz nadawcy kanałów telewizyjnych METRO, Telewizja WP i ZOOM TV połączyli siły w ramach wspólnej kampanii informacyjnej „Chwyć pilota i sam wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej”. W ten sposób nadawcy będą zachęcać widzów w całej Polsce do takiego przestrojenia swoich telewizorów i dekoderów oraz modernizacji instalacji antenowej, aby mogli odbierać trzy nowe kanały. Twarzą akcji jest popularny aktor Cezary Żak.
Grany przez Cezarego Żaka bohater kampanii zwany Kołczem przeprowadzi instruktaż i krok po kroku zaprezentuje widzom, w jaki sposób powinni skonfigurować swoje telewizory, dekodery i anteny, by mogli odbierać trzy nowe kanały telewizyjne - METRO, Telewizja WP i ZOOM TV.
Kampania wystartowała 1 maja i potrwa miesiąc. Kreację przygotowała agencja today, a media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i Internecie. W kampanii zostaną wykorzystane także niestandardowe nośniki, m.in. bankomaty, plakaty w autobusach oraz punkty sprzedaży dekoderów i anten (sieci Mediamarkt oraz Saturn). Nadawcy wykorzystają do promocji również własne media.
Ósmy multipleks jest ostatnią uruchomioną w Polsce platformą naziemnej telewizji. Aby telewidzowie mogli odbierać cyfrowy sygnał z MUX-8 konieczne jest wyregulowanie dekodera lub modernizacja instalacji antenowej.
W kampanii nie bierze udziału czwarta stacja obecna na MUX-8 – Nowa TV.
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie
Urząd Gminy Filipów | Polska
Przejdź do ofertyKierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza
Centrum Kultury Podgórza | Kraków
Przejdź do oferty
Komentarze