04.05.18, 17:00

Trwa kampania z udziałem Cezarego Żaka promująca nowe kanały naziemne

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Operator MUX-8, EmiTel oraz nadawcy kanałów telewizyjnych METRO, Telewizja WP i ZOOM TV połączyli siły w ramach wspólnej kampanii informacyjnej „Chwyć pilota i sam wyszukaj 3 nowe kanały TV naziemnej”. W ten sposób nadawcy będą zachęcać widzów w całej Polsce do takiego przestrojenia swoich telewizorów i dekoderów oraz modernizacji instalacji antenowej, aby mogli odbierać trzy nowe kanały. Twarzą akcji jest popularny aktor Cezary Żak.

Grany przez Cezarego Żaka bohater kampanii zwany Kołczem przeprowadzi instruktaż i krok po kroku zaprezentuje widzom, w jaki sposób powinni skonfigurować swoje telewizory, dekodery i anteny, by mogli odbierać trzy nowe kanały telewizyjne - METRO, Telewizja WP i ZOOM TV.

Kampania wystartowała 1 maja i potrwa miesiąc. Kreację przygotowała agencja today, a media zaplanował dom mediowy Starcom. Działania promocyjne będą prowadzone w telewizji, radiu, prasie i Internecie. W kampanii zostaną wykorzystane także niestandardowe nośniki, m.in. bankomaty, plakaty w autobusach oraz punkty sprzedaży dekoderów i anten (sieci Mediamarkt oraz Saturn). Nadawcy wykorzystają do promocji również własne media.

Ósmy multipleks jest ostatnią uruchomioną w Polsce platformą naziemnej telewizji. Aby telewidzowie mogli odbierać cyfrowy sygnał z MUX-8 konieczne jest wyregulowanie dekodera lub modernizacja instalacji antenowej.

W kampanii nie bierze udziału czwarta stacja obecna na MUX-8 – Nowa TV.

Komentarze

Powiązane

07.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Rośnie widownia Teatru Telewizji. 360 tys. widzów spektaklu Deprawator
We wrześniu i w październiku br. Teatr Telewizji w Jedynce zaprezentował w sumie osiem spektakli. W porównaniu do 2023 r. zwiększyła się ilość widzów oglądających pasmo. 
06.11.24, 19:00
| telewizja / VOD » informacje | kultura » muzyka
Grubson wystąpi w ramach cyklu MTV Unplugged
Kolejnym artystą, który weźmie udział w cyklu koncertów „MTV Unplugged” będzie Grubson. 27 listopada br. w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, artysta zaprezentuje swoje utwory w akustycznych aranżacjach.
06.11.24, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
20 grudnia do serwisu Max trafi pierwszy odcinek serialu Lady Love
Max ujawnia datę premiery swojej pierwszej produkcji od początku realizowanej pod marką Max Original. Pierwszy z sześciu odcinków serialu „Lady Love" zadebiutuje w serwisie 20 grudnia br.
06.11.24, 10:01
| telewizja / VOD » informacje
Sprytne pomysły Jagny, Związek kontrolowany i Zgłoś remont w listopadowej ramówce TVN Style
W listopadzie br. na antenie TVN Style nowości pojawią się nowe formaty, a także X już sezon programu „Zgłoś remont”.
06.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Well Be Studio. Ruszył nowy projekt na YouTube
Na YouTube zadebiutował projekt Well Be Studio – pełnowymiarowa platforma koncentrująca się na takich tematach jak zdrowie, fitness i wellness.
06.11.24, 06:30
| telewizja / VOD » badania rynku
The Gauge: Polska. Streaming odpowiada już za prawie 9 proc. ogólnej oglądalności na ekranach TV
Nielsen opublikował najnowsze zestawienie oglądalności na ekranach telewizorów „The Gauge: Polska”. Streaming odpowiada za 8,8 proc. udział w rynku.
05.11.24, 22:00
| telewizja / VOD » badania rynku
930 tys. widzów programu Zegarmistrz światła w TVP1
W miniony weekend (1-3 listopada br.) liderem anten była TVP1 z udziałem na poziomie 6,3 proc. W TOP10 programów sześć należało do TVP.
05.11.24, 19:00
| telewizja / VOD » seriale
Rolniczki. Nowy serial dokumentalny na antenie Super Polsat
15 listopada br., kanał Super Polsat rozpocznie emisję nowej dokumentalnej serii „Rolniczki” ukazującą świat wsi oczami kobiet.
05.11.24, 16:00
| telewizja / VOD » ludzie
Magdalena Pecka nową prezenterką pogody TVP Info
6 listopada br., w paśmie porannym TVP Info zadebiutuje Magdalena Pecka, prezenterka pogody. Przez sześć ostatnich lat dziennikarka była związana z TVP3 Wrocław.
05.11.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Reklama Dzieciom. Rusza 32 edycja akcji charytatywnej Telewizji Polskiej
Telewizja Polska po raz 32. organizuje akcję charytatywną „Reklama Dzieciom”. W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1 – bezpośrednio po programie informacyjnym „19.30” – zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.