09.05.18, 08:00
Nowy zespół zarządzający strukturami Discovery i TVN w Polsce
W marcu br. zakończyła się transakcja przejęcia Scripps Networks Interactive przez Discovery. Nowy właściciel TVN ogłosił 8 maja br. jeden wspólny zarząd dla obu organizacji w Polsce. Prezesem zarządu oraz dyrektorem zarządzającym Discovery i TVN zostaje Piotr Korycki, który będzie raportował do Katarzyny Kieli, szefowej Discovery w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce. Korycki związany jest z Grupą TVN od 15 lat, ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa zarządu.
Jim Samples, dotychczasowy prezes TVN, dołączy do Rady Nadzorczej i będzie wspólnie z Katarzyną Kieli pracował nad strategią i dalszą integracją obu firm. Samples związany jest z TVN od momentu zakupu spółki przez Scripps Networks Interactive w 2015 r.
W nowym składzie Rady Nadzorczej Discovery i TVN, oprócz Jima Samplesa, znajdą się również: Jean-Briac Perrette, prezes Discovery Networks International – w roli przewodniczącego Rady Nadzorczej oraz Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery EMEA, Simone Nardi, CFO International w SNI, a także Savalle Sims, EVP i General Counsel w Discovery, jako jej członkowie.
W kierowanym przez Koryckiego zespole zarządzającym Discovery i TVN znajdują się następujące osoby: Edward Miszczak – w funkcji wiceprezesa, odpowiedzialny za flagowy kanał TVN, połączone portfolio rozrywkowych kanałów tematycznych i naziemnych, produkcję treści programowych, a także, we współpracy z Tomaszem Marszałłem, za marketing i autopromocję; Adam Pieczyński - w funkcji wiceprezesa, odpowiedzialny za wszystkie kanały oraz programy informacyjne, w tym również za nowo powstałą komórkę informacji sportowych; Dorota Żurkowska-Bytner – odpowiedzialna za Eurosport, krajową i międzynarodową dystrybucję połączonego portfolio kanałów i produktów, rozwój współpracy z partnerami w Polsce i za granicą oraz za zintegrowany obszar badań; Piotr Tyborowicz – odpowiedzialny za przychody z tytułu reklamy, sponsoringu oraz innych rozwiązań reklamowych telewizji i segmentu digital dla połączonego portfolio, a także za działalność brokerską Premium TV; Maciej Maciejowski – odpowiedzialny w całości za działania, technologię oraz rozwój segmentu Digital; Rafał Ogrodnik – odpowiedzialny za finanse, wsparcie biznesu oraz integrację obu organizacji; Marek Szydłowski - odpowiedzialny za obszar prawny, compliance oraz bezpieczeństwo informacji dla obu organizacji oraz Agnieszka Trysła - odpowiedzialna za strategię kadrową dla obu organizacji.
Polska jest obecnie jednym z najważniejszych dla Discovery rynków na świecie oraz w regionie EMEA. Oferta nadawcy na polskim rynku obejmuje takie gatunki programowe, jak dokument, fabuła, rozrywka, sport i informacje, dostępne na kanałach otwartych, płatnych oraz w serwisach skierowanych bezpośrednio do konsumenta.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze