17.07.18, 11:00
Serwis vod.pl w nowej odsłonie
Należący do Grupy Onet-RAS Polska wprowadza nową identyfikację wizualną oraz zawiera współpracę z grupą mediową Viacom International Media Networks.
Od 16 lipca vod.pl jest dostępny w nowej odsłonie – zmienił się logotyp i identyfikacja wizualna. Nowy wygląd serwisu to zapowiedź większych zmian, które stopniowo będą wprowadzane w vod.pl. Nowa identyfikacja vod.pl powstała dzięki współpracy Bartłomieja Kozłowskiego, dyrektora artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, z zespołem Olle Studio pod nadzorem Piotra Płocha.
„Nowa identyfikacja jest odpowiedzią na potrzebę odświeżenia wizerunku marki. Postawiliśmy na intensywne kolory, zmieniając cały język wizualny, którym posługiwał się vod.pl. Wszystkie patterny są skrupulatnie dopasowane i modulują w zależności od potrzeb, tak aby użytkownik nie nudził się i mógł zawiesić oko na konkretnym produkcie oferowanym przez vod.pl” – mówi Bartłomiej Kozłowski, dyrektor artystyczny Grupy Onet-RAS Polska.
Serwis vod.pl nawiązał także współpracę z grupą medialną Viacom International Media Networks w zakresie dostępu do treści. Użytkownicy vod.pl będą mogli oglądać ponad 300 epizodów propozycji programowych MTV oraz Comedy Central. Wśród nich znalazły się między innymi: seriale „Inna”, „Broad City”, „Scrubbing in”; programy: „Ekipa z Newcastle”, „Catfish”, „Niemożliwe”, „Nastoletnie matki”, „Kodeks dziewczyny”; programy komediowe Comedy Central: „Adam's Devine House Party”, „Drunk History” czy „Half Hour”.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze