06.08.18, 11:00
Serwis zrzutka.pl wprowadza innowacje i zapowiada ekspansję poza Polską
Internauci wpłacili na zrzutki blisko 16 milionów złotych w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2018 roku, tj. o 191 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. Z kolei liczba założonych zrzutek zwiększyła się w pierwszym półroczu br. aż o 369 proc, a czas spędzony na platformie o 180 proc. Zrzutka.pl podsumowała pierwsze sześć miesięcy tego roku, wprowadza innowacje oraz przygotowuje się do ekspansji zagranicznej.
W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. Polacy wpłacili na zbiórki za pośrednictwem zrzutka.pl 15 761 980 złotych, tj. o 191 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. Średnia wartość wpłaty na pojedynczą zrzutkę w tym roku wynosiła 65 zł. Liczba założonych zrzutek zwiększyła się o 369 proc., tj. z 16 856 w pierwszym półroczu 2017 r. do ponad 62 tys. w tym samym okresie 2018 r. W pierwszych sześciu miesiącach br. platforma odnotowała 9 484 594 odsłon, tj. o 180 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, każda o średniej długości 5 minut i 25 sekund. To oznacza, że internauci w pierwszym półroczu 2018 r. spędzili na zrzutka.pl średnio w miesiącu 8,5 miliona minut.
Platforma wprowadza innowacje produktowe. Biorąc pod uwagę fakt, że nawet 75 proc. ruchu na portalu pochodzi z mediów społecznościowych, a zrzutki są udostępniane w tych kanałach tysiące razy dziennie, zrzutka.pl wprowadziła istotne modyfikacje, które mają pozwolić na skuteczniejsze prowadzenie zbiórek.
Każda niezalogowana osoba dzieląca się zrzutką, po jej udostępnieniu na Facebooku, ma możliwość powiązania swojego udostępnienia z profilem na Facebooku. Specjalny algorytm mierzy ile wejść i ile wpłat wygenerowało to udostępnienie. Dla udostępniających zalogowanych na zrzutka.pl to powiązanie tworzone jest automatycznie. Efekty można sprawdzać w czasie rzeczywistym.
Widok zrzutek został uzupełniony o ranking „udostępniających” – ich imiona i nazwiska, nazwy firmy lub pseudonimy pojawią się tam w kolejności podyktowanej wysokością kwoty wsparcia, jakie przyniosły ich udostępnienia dla danej zrzutki.
Każdy z niezalogowanych udostępniających, który połączy swoje udostępnienie z profilem na Facebooku, otrzymuje również dostęp do panelu na zrzutka.pl. Dla udostępniających zalogowanych na zrzutka.pl taki panel przyznawany jest automatycznie. W tym panelu, oprócz wpłat wygenerowanych jego udostępnieniem, udostępniający może sprawdzić ilość wejść na zrzutkę, które pojawiły się dzięki niemu. Na bieżąco można sprawdzać statystyki swojego udostępnienia.
„Aktualnie pracujemy już nad kolejnymi rozwiązaniami technologicznymi, które zostaną wdrożone i zaprezentowane w przyszłości. Wśród nich będą m.in. możliwość dokonywania wypłat na zrzutki z bankomatów i terminali płatniczych dostępnych w placówkach naziemnych” – mówi Tomasz Chołast, współzałożyciel zrzutka.pl. „Nasi użytkownicy będę mogli także prosto i tanio wymienić „salda zrzutki” na waluty zagraniczne, a także błyskawicznie rozliczyć się ze znajomymi. Przygotowujemy się także do ekspansji na rynki zagraniczne. Kierunków oraz kolejności zdobywania nowych obszarów na razie jednak nie ujawniamy” – dodaje Chołast.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze