06.08.18, 11:00

Serwis zrzutka.pl wprowadza innowacje i zapowiada ekspansję poza Polską

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

Internauci wpłacili na zrzutki blisko 16 milionów złotych w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2018 roku, tj. o 191 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. Z kolei liczba założonych zrzutek zwiększyła się w pierwszym półroczu br. aż o 369 proc, a czas spędzony na platformie o 180 proc. Zrzutka.pl podsumowała pierwsze sześć miesięcy tego roku, wprowadza innowacje oraz przygotowuje się do ekspansji zagranicznej. 

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. Polacy wpłacili na zbiórki za pośrednictwem zrzutka.pl 15 761 980 złotych, tj. o 191 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2017 r. Średnia wartość wpłaty na pojedynczą zrzutkę w tym roku wynosiła 65 zł. Liczba założonych zrzutek zwiększyła się o 369 proc., tj. z 16 856 w pierwszym półroczu 2017 r. do ponad 62 tys. w tym samym okresie 2018 r. W pierwszych sześciu miesiącach br. platforma odnotowała 9 484 594 odsłon, tj. o 180 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, każda o średniej długości 5 minut i 25 sekund. To oznacza, że internauci w pierwszym półroczu 2018 r. spędzili na zrzutka.pl średnio w miesiącu 8,5 miliona minut.

Platforma wprowadza innowacje produktowe. Biorąc pod uwagę fakt, że nawet 75 proc. ruchu na portalu pochodzi z mediów społecznościowych, a zrzutki są udostępniane w tych kanałach tysiące razy dziennie, zrzutka.pl wprowadziła istotne modyfikacje, które mają pozwolić na skuteczniejsze prowadzenie zbiórek.

Każda niezalogowana osoba dzieląca się zrzutką, po jej udostępnieniu na Facebooku, ma możliwość powiązania swojego udostępnienia z profilem na Facebooku. Specjalny algorytm mierzy ile wejść i ile wpłat wygenerowało to udostępnienie. Dla udostępniających zalogowanych na zrzutka.pl to powiązanie tworzone jest automatycznie. Efekty można sprawdzać w czasie rzeczywistym.

Widok zrzutek został uzupełniony o ranking „udostępniających” – ich imiona i nazwiska, nazwy firmy lub pseudonimy pojawią się tam w kolejności podyktowanej wysokością kwoty wsparcia, jakie przyniosły ich udostępnienia dla danej zrzutki.
Każdy z niezalogowanych udostępniających, który połączy swoje udostępnienie z profilem na Facebooku, otrzymuje również dostęp do panelu na zrzutka.pl. Dla udostępniających zalogowanych na zrzutka.pl taki panel przyznawany jest automatycznie. W tym panelu, oprócz wpłat wygenerowanych jego udostępnieniem, udostępniający może sprawdzić ilość wejść na zrzutkę, które pojawiły się dzięki niemu. Na bieżąco można sprawdzać statystyki swojego udostępnienia.

Aktualnie pracujemy już nad kolejnymi rozwiązaniami technologicznymi, które zostaną wdrożone i zaprezentowane w przyszłości. Wśród nich będą m.in. możliwość dokonywania wypłat na zrzutki z bankomatów i terminali płatniczych dostępnych w placówkach naziemnych” – mówi Tomasz Chołast, współzałożyciel zrzutka.pl. „Nasi użytkownicy będę mogli także prosto i tanio wymienić „salda zrzutki” na waluty zagraniczne, a także błyskawicznie rozliczyć się ze znajomymi. Przygotowujemy się także do ekspansji na rynki zagraniczne. Kierunków oraz kolejności zdobywania nowych obszarów na razie jednak nie ujawniamy” – dodaje Chołast.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.