14.09.18, 18:00
Orange zbliża. Leo Burnett z kampanią dla Orange Polska
7 września 2018 r. ruszyła kolejna odsłona kampanii „Orange zbliża”, reklamująca internet światłowodowy.
W nowym spocie Orange promowana jest usługa internetowa oraz router Wi-Fi. Kampania skierowana jest nie tylko do nowych klientów, ale też obecnych, którzy korzystają z jednej z usług dostawcy. Równolegle ze spotem (30”) w telewizji ruszyła kampania w radiu, a także w prasie i mediach społecznościowych. Emisja reklamy w kinach w całej Polsce wystartuje 19 września br.
Z ramienia agencji za realizację kampanii odpowiadają: za strategię - Adam Nowakowski, Planning Director Leo Burnett, za kreację: Jacek Szulecki, Creative Director Leo Burnett oraz zespół kreacji: Patryk Michoń, Copywriter Leo Burnett, Sylwia Rękawek-Michoń, Art Director Leo Burnett. Za klient serwis odpowiedzialne są Małgorzata Bęczkowska, Account Director i Katarzyna Barczuk, Account Supervisor.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze