10.10.18, 14:00

Eduardo Zulueta Prezesem AMC Networks International

Eduardo Zulueta
Fot.: materiały prasowe

Eduardo Zulueta awansował na nowo utworzone stanowisko Prezesa AMC Networks International (AMCNI), na którym będzie nadzorował globalne działania firmy.

Zulueta, który obecnie zarządza kanałami z portfolio AMCNI w Ameryce Łacińskiej oraz Europie Południowej, nową funkcję obejmie z dniem 1 listopada i nadal będzie odpowiadał przed Edem Carrollem piastującym w AMC Networks stanowisko Chief Operation Officera.

W 2014 r., po zakupie przez AMC Networks firmy Chellomedia - działu Liberty Global odpowiedzialnego za produkcję międzynarodowych treści, Zulueta został mianowany Prezesem AMCNI na Amerykę Łacińską i Europę Południową, gdzie zarządzał rozwojem zróżnicowanego portfolio marek telewizyjnych firmy, takich jak AMC i SundanceTV, oraz czołowymi markami lokalnymi w Ameryce Łacińskiej i Europie Południowej, w tym popularnymi kanałami kulinarnymi el gourmet i Canal Cocina, kanałami filmowymi Europa Europa i Canal Hollywood, kanałami lifestyle’owymi Decasa i Mas Chic, oraz wieloma innymi.

W latach 2005-2014 Zulueta był Dyrektorem Zarządzającym Chellomedia na Hiszpanię i Portugalię. Wcześniej piastował kluczowe stanowiska w kilku firmach hiszpańskiej branży telewizyjnej, w tym Dyrektora Zarządzającego postprodukcyjnej firmy Molinare Spain, Dyrektora Zarządzającego producenta kanałów tematycznych – Multicanal, Dyrektora Programowego i ds. Kontentu platformy cyfrowej Via Digital oraz Dyrektora Zarządzającego Fremantle Media na Hiszpanię i Portugalię. Zulueta był także konsultantem dla takich firm jak RTL Group, nadawcy francuskiego M6 oraz hiszpańskiej firmy usługowej VAV. Przed rozpoczęciem kariery w branży telewizyjnej, przez wiele lat pracował w branży usług finansowych.

AMC Networks International zarządza blisko 40 kanałami telewizyjnymi, w tym globalnymi markami AMC i SundanceTV, oraz regionalnymi stacjami dostępnymi
w ponad 140 krajach w Europie, Ameryce Łacińskiej, Bliskim Wschodzie i w wybranych regionach Azji i Afryki.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.