07.12.18, 12:00
TVN tworzy PRIMUS – platformę do samodzielnego zarządzania kampanią w mediach grupy
Biuro Reklamy TVN Media wprowadza na rynek platformę PRIMUS – narzędzie zakupowe, które umożliwia samodzielne zamawianie i optymalizację kampanii wideo on-line.
PRIMUS daje reklamodawcom możliwość bezpośredniego zlecania i kontrolowania kampanii wideo wykorzystujących zasoby TVN Media. Reklamy wykupione przez platformę będą pojawiać się przy treściach TVN i Discovery Polska, partnerów Premium TV oraz Premium Digital (m.in.: Viacom, Edipresse Polska, czy Interia). Kreator oparty jest o rozwiązania programatyczne, jednak nie wymaga od użytkownika prowadzenia aukcji.
Klientom, którzy nie mają gotowego spotu reklamowego, platforma umożliwia przygotowanie takiej kreacji. Docelowo system ma pozwalać użytkownikowi na samodzielne stworzenie spotu wideo (następnie weryfikowanego przez system).
Platforma została stworzona przez dział IT TVN i Discovery Polska oraz dział Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego w Biurze Reklamy TVN Media. Prace nad PRIMUS rozpoczęły się w 2017 r.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze