30.01.19, 21:00
Metamorfozy z Portem Łódź. Program modowy Portu Łodź na antenie telewizji Toya
Port Łódź należący do Ingka Centres ruszył z realizacją własnego programu modowego, w którym występują kobiety, które chcą odmienić swój „look”. Pomysł na program to wynik kreatywnego wykorzystania potencjału modowego łódzkiego centrum. Program emitowany jest w lokalnej telewizji Toya oraz udostępniany w sieci.
Pierwszym krokiem do realizacji programu było nawiązanie współpracy z Anną Hynek – łódzką stylistką, personal shopperem i doradcą wizerunku. W każdym odcinku „Metamorfoz” pod okiem Hynek, bohaterki programu poddają się zmianie wizerunku. Każda uczestniczka otrzymuje kartę podarunkową Portu Łódź na kwotę 500 zł, którą z pomocą stylistki realizuje na zakupach w Centrum. Bohaterki programu wraz ze stylistką odwiedzają w Porcie Łódź po kolei sklepy z odzieżą, obuwiem oraz akcesoriami modowymi i wspólnie wybierają najbardziej pasujące ubrania do danej stylizacji oraz figury.
Kolejnym krokiem przeprowadzanej metamorfozy jest nowa fryzura wykonana w salonie fryzjerskim i odpowiednio dobrany do typu urody uczestniczki makijaż. Make – up wykonuje profesjonalna wizażystka z salonu marki Douglas – najemcy Portu Łódź z sektora beauty.
„Program poza gwarantowaną dobrą zabawą i inspiracją zarówno dla samych bohaterek metamorfoz, jak i widzów, jest też świetną promocją naszych najemców ponieważ pokazuje różnorodność marek modowych w Porcie Łódź i to, że w naszym Centrum każdy znajdzie coś idealnego dla siebie. Zatem także pod względem marketingowym program, który stworzyliśmy to strzał w dziesiątkę” – podsumowuje Bartłomiej Wojdak, Marketing Manager Portu Łódź.
Na zakończenie każdego odcinka prezentowane są zdjęcia uczestniczek przed i po przeprowadzonej metamorfozie.
Program powstaje we współpracy z lokalną łódzką telewizją Toya. Każdy odcinek „Metamorfoz” emitowany jest w telewizji z pięcioma powtórkami. Dotychczasowe realizacje zobaczyć można także na stronie lokalnego medium oraz na Facebooku i kanale Youtube Portu Łódź. Jeden odcinek programu według statystyk ogląda średnio 30 tys. osób.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze