01.02.19, 09:00
Relaunch miesięcznika Poradnik Domowy. Marcowy numer w nakładzie 250 tys. egzemplarzy
1 lutego br. na rynku prasowym pojawił się „Poradnik Domowy” w nowej szacie graficznej i z powiększoną sekcją moda, uroda i trendy.
„Poradnik Domowy” (numer 3/2019) będzie miał zmienioną makietę, nowy kod kolorystyczny i zestaw czcionek. W miesięczniku znajdzie się 30 stron poświęconych modzie, urodzie, trendom. Na stałe z magazynem współpracują: Ewa Wachowicz, Ewa Drzyzga, Hanna Kozłowska, Beata Pawlikowska i Irena Kamińska-Radomska. Nowa wersja „Poradnika” proponuje czytelnikom więcej sprawdzonych porad ekspertów z zakresu zdrowia, kulinariów i prawa.
Sprzedaż wydania relaunchowego zostanie wsparta kampanią reklamową w TV, radio, magazynach Edipresse i internecie. Zakup mediów zaplanował dom mediowy MediaCom, a kreację przygotował dział marketingu multimedialnej platformy poradnikowej Edipresse.
Nakład magazynu (nr 3/2019) wyniesie 250 tys. egzemplarzy. Cena miesięcznika nie ulegnie zmianie (2,99 zł).
„Poradnik Domowy” to najdłużej obecny magazyn na rynku miesięczników poradnikowych. Pierwszy numer ukazał się w 1990 roku – 29 lat temu, nakładem wydawnictwa Prószyński i S-ka. Pismo w latach 90. biło rekordy popularności, przez chwilę nakład pisma sięgnął 4 mln egzemplarzy. Od 2013 r. wydawcą magazynu jest Edipresse Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze