15.04.19, 10:59

Legalne serwisy OTT: Player.pl znacząco wyprzedza vod.pl, TVP VOD i Iplę

Liczba realnych użytkowników legalnych serwisów OTT w Polsce (marzec 2019 r.)
Źródło badanie Gemius/PBI, Marzec 2019 r., Liczba realnych użytkowników, dane zagregowana dla PC, stron www i aplikacji na urządzeniach mobilnych, liczba użytkowników player.pl uwzględnia ruch ze strony vod.pl/player.pl

W marcu br. player.pl osiągnął rekordowe wyniki. W ostatnim miesiącu serwis odwiedziło 5,5 mln realnych użytkowników.

W marcu liczba realnych użytkowników legalnych serwisów OTT w Polsce wyglądała następująco: player (5465183), vod.pl (3585136), vod/tvp.pl (3238090) i Ipla (2562543). Źródło badanie Gemius/PBI, Marzec 2019 r., liczba realnych użytkowników, dane zagregowana dla PC, stron www i aplikacji na urządzeniach mobilnych, liczba użytkowników player.pl uwzględnia ruch ze strony vod.pl/player.pl.

Player.pl jest naszym flagowym produktem digital. Cieszę się, że nie jest już tylko serwisem oferującym catch-up telewizji, ale wyborem na prime time” – mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital. „Jesteśmy niezwykle dumni z marcowych, rekordowych wyników serwisu – przekroczyliśmy próg 5 milionów realnych użytkowników. Player.pl oferuje rozrywkę na najwyższym poziomie, w tym hity prosto z kina oraz najpopularniejsze seriale i kanały live. Wiele tytułów pojawia się tu wcześniej niż w telewizji czy innych serwisach wideo na żądanie. Dzięki temu staliśmy się pierwszym wyborem wśród polskich użytkowników internetu” – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Do najpopularniejszych tytułów na player.pl w marcu należał program „Big Brother”, w tym kolekcja treści ekskluzywnych i transmisja na żywo z domu w Gołkowie. Od rozpoczęcia programu materiały wideo śledzi w serwisie ponad 0,5 mln unikalnych użytkowników. Łącznie wykonali oni 2,3 mln emisji odcinków programu, a spora grupa śledzi materiały live. Popularnością cieszą się także treści ekskluzywne – format „Big Brother 18+” śledziło ponad 60 tys. unikalnych użytkowników.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.