29.04.19, 08:00

Warszawa: Radio Zet liderem, Radio Wnet przeskoczyło RDC - Radio dla Ciebie

Logo Radia Zet
Fot.: materiały prasowe

Radio Zet utrzymuje pozycję lidera w Warszawie - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2018 r. do 31 marca 2019 r. (Warszawa).

Pozycję lidera w stolicy utrzymało Radio Zet. Stacja w ostatniej fali zdobyła 10,1 proc. udziału w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku oznacza to stratę 1 p.p. Drugie miejsce utrzymuje Radio RMF FM, jednak rozgłośnia straciła 1,1 p.p. Trzecie miejsce zajmuje Radio TOK FM, które również zanotowało stratę – o 1 p.p. Tuż za podium znalazła się Trójka (ze wzrostem 0,3 p.p.) i Eska Warszawa (wzrost o 0,8 p.p.).

Kolejne miejsca w pierwszej dziesiątce najchętniej słuchanych stacji w Warszawie zajmują kolejno: VOX FM (strata 0,8 p.p.), RMF Classic (strata 0,2 p.p.), Eska Rock (strata 0,3 p.p.), Pogoda (wzrost o 1,4 p.p.), Jedynka (strata aż 1,9 p.p.).

Duży wzrost w ostatniej fali odnotowało Radio Plus (o 0,7 p.p.), Kolor 103 FM (o 0,9 p.p.), Meloradio (o 0,7 p.p.) i Radio Maryja (o 0,9 p.p.).

Ciekawostką jest fakt, że nowa rozgłośnia w warszawskim eterze - Radio Wnet już wyprzedziło publiczną rozgłośnię RDC - Radio dla Ciebie.

Udział stacji radiowych w rynku, Warszawa  

  kwiecień 2017 : wrzesień 2017 październik 2017 : marzec 2018 kwiecień 2018 : wrzesień 2018 październik 2018 : marzec 2019
Radio ZET 10,1% 11,1% 12,5% 10,1%
Radio RMF FM 9,0% 10,7% 8,7% 9,6%
Radio TOK FM 10,3% 10,1% 8,5% 9,1%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 10,4% 8,0% 8,1% 8,3%
Radio ESKA Warszawa 7,8% 6,3% 6,4% 7,1%
Radio VOX FM (sieć: 17 częstotliwości)/ do 2013-11 Radio Eska Rock 6,3% 7,2% 6,1% 6,4%
Radio RMF Classic (Warszawa) / badane od 10.2010 4,0% 4,7% 3,3% 4,5%
Radio Eska Rock (Warszawa) / do 2013-11 Radio VOX FM (Warszawa) 3,4% 4,7% 4,8% 4,4%
Radio Pogoda (Warszawa) / do 2015-07 Radio Nostalgia (Warszawa) 5,7% 2,9% 4,9% 4,3%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 6,9% 5,8% 5,8% 3,9%
Radio Plus Warszawa 1,4% 2,1% 1,7% 2,8%
Radio Kolor 103 FM (Warszawa) 1,8% 1,9% 2,8% 2,8%
Radio Wawa (Warszawa) 1,7% 3,0% 3,1% 2,8%
Antyradio / do 2015-01 Radio ZET Chilli 3,4% 3,1% 3,6% 2,7%
Meloradio (Warszawa) / do 2017-08 Radio ZET Gold (Warszawa) 0,8% 2,0% 1,9% 2,7%
Radio Złote Przeboje 100,1 FM (Warszawa) / do 2015-07 Radio Złote Przeboje Pogoda 100,1 FM (Warszawa) 3,2% 3,6% 4,9% 2,6%
Rock Radio 103,7 FM (Warszawa) / do 2014-01 Radio 103,7 Roxy FM (Warszawa) 1,7% 2,5% 1,3% 2,5%
Radio Chillizet / do 2017-05 Radio ZET Chilli (Warszawa/Kraków) 2,1% 2,4% 2,0% 2,5%
Radio RMF MAXXX (Warszawa) 1,3% 2,2% 2,2% 1,9%
Radio Maryja 0,9% 0,6% 0,8% 1,5%
Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka - Program 4 Polskiego Radia 0,7% 1,0% 1,7% 1,3%
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN 0,7% 0,8% 0,6% 1,2%
Radio Warszawa 1,0% 0,8% 0,5% 1,2%
Akademickie Radio Kampus (Warszawa) 1,0% 0,7% 1,1% 1,0%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 1,8% 0,9% 0,9% 1,0%
Radio Wnet -- -- -- 0,7%
RDC - Radio dla Ciebie (Warszawa) / do 2016.03 Polskie Radio RDC (Warszawa) 0,8% 0,5% 1,0% 0,6%
N= 2502 2544 2491 2390

Fale:
kwiecień 2017 : wrzesień 2017 (wielkość: 41 748)
październik 2017 : marzec 2018 (wielkość: 41 667)
kwiecień 2018 : wrzesień 2018 (wielkość: 41 674)
październik 2018 : marzec 2019 (wielkość: 41 889)
Grupy celowe:
Warszawa:
Wybrane miasta = Warszawa
Wielkość (nie ważona): 1 356 927 (98 569 przypadków, 6,1% całej próby)
Braki danych usunięte po każdej zmiennej.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

 

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.