16.05.19, 16:00

TVN Digital partnerem strategicznym Fundacji Digital Poland

Logo TVN
Fot.: materiały prasowe

W maju br., TVN Digital (spółka wchodząca w skład Grupy TVN i Discovery Polska) stała się partnerem strategicznym Fundacji Digital Poland. Organizacja dąży do tego by nasz kraj stał się jednym z głównych centrów innowacji cyfrowych na świecie. W ramach współpracy Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital oraz Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl, zasiądą w organach Fundacji.

TVN Digital, spółka odpowiadająca m.in. za platformę player.pl, dołączyła do grona partnerów strategicznych Fundacji Digital Poland. Jest to forum zrzeszające największe podmioty rynkowe działające na rzecz promocji rozwiązań cyfrowych w Polsce oraz edukacji społeczeństwa. Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital, zasiądzie w Radzie Fundacji, organu, który odpowiada za ustalanie strategicznych kierunków rozwoju organizacji.

Rozwój cyfrowy jest priorytetem biznesowym dla całej grupy Discovery. Jesteśmy skupieni na widzach, a ci korzystają z nowych technologii. Rozwijamy nowe kanały dostępu do naszych treści oraz zupełnie nowatorskie produkty cyfrowe. Niezwykle cenimy rolę Fundacji Digital Poland w promowaniu cyfryzacji i jej wysiłki w tworzeniu warunków dla nowoczesnej gospodarki (...)” – mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN i Discovery Polska odpowiedzialny za obszar Digital.

Dzięki współpracy z TVN Digital w projekcie player.labs możemy lepiej realizować nasz cel, jakim jest zwiększenie konkurencyjności polskiej gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru wysokich technologii. Współpraca z tą wiodącą grupą mediową w Polsce pozwoli nam też lepiej dotrzeć do społeczeństwa. Urzeczywistnienie bowiem wizji fundacji nie będzie możliwe bez popularyzacji wśród Polaków korzyści, jakie dają nowe technologie, sieci najnowszej generacji 5G, autonomiczne i elektryczne pojazdy, robotyka czy sztuczna inteligencja. Szczególnie w czasie Festiwalu Cyfryzacji będziemy edukować społeczeństwo w zakresie benefitów, jakie daje cały świat Digital” – dodaje Piotr Mieczkowski, dyrektor zarządzający Fundacją Digital Poland.

W ramach współpracy z FDP, TVN Digital będzie inicjować projekty dotyczące treści cyfrowych. Starania w tym zakresie zostaną oparte o doświadczenia pochodzące min. z player.labs (laboratorium innowacji serwisu player.pl), które zaprasza zaangażowanych użytkowników do współtworzenia platformy. TVN Digital ma również udzielać pomocy merytorycznej młodym firmom powstającym w tym obszarze. Grupa TVN i Discovery Polska stanie się partnerem medialnym Fundacji, wspierając dwie kluczowe inicjatywy: Digital Shapers oraz Festiwal Cyfryzacji. Dyrektorem rady programowej ds. treści cyfrowych zostanie Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.

Fundacja Digital Poland została powołana w celu integracji firm i społeczeństwa. Zajmuje się propagowaniem wiedzy dotyczącej roli innowacji i cyfryzacji w rozwoju gospodarczym kraju. Skupia firmy i organizacje z różnych branż, zachęcając je do współpracy nad konkretnymi projektami. Misją Fundacji jest pozycjonowanie Polski jako wiodącego ośrodka innowacji cyfrowych na świecie.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.