21.05.19, 10:20

ESKA TV z nową oprawą. Stacja stawia na promocję prezenterów

Prowadzący Eska TV
Fot.: materiały prasowe

ESKA TV wprowadziła nową oprawę. Stacja mocno stawia na promocję swoich prowadzących.

Oprawa została zrealizowana w jasnej, radosnej kolorystyce. Przy jej produkcji wykorzystano szereg różnych efektów takich jak: stop-motion, camera rotation oraz dozoomowania przez obiekty. Za kreację, produkcję i postprodukcję nowej oprawy stacji odpowiadają Producenci Kreatywni ZPR Media oraz ekipa ESKA TV. Do współpracy zaproszony został także operator Tymoteusz Pieszka. Na ekranie widzowie będą mogli zobaczyć Olę Kot, Rudego, Jankesa, Damiana Wilczyńskiego oraz Martynę Kondratowicz. Promocja prowadzących i silnie powiązanie ich z marką ESKA TV ma być kluczowym celem stacji na ten rok.

Każda twarz stacji prowadzi swoje programy. Najwięcej pozycji programowych mają pod swoimi skrzydłami Ola Kot oraz Rudy.
Ola Kot na antenie ESKA TV prowadzi, m.in. program „Miejska Lista” oraz „ESKA On The Beach”. Prezenterkę będzie można także wkrótce zobaczyć na żywo w Sopocie i Telewizji Polsat, bowiem będzie współprowadzącą drugiego dnia Polsat Superhit Festiwal 2019. Razem z Julią Wieniawą poprowadzi koncert Radiowy Hit Roku. Od 24 do 26 maja Kot będzie także reporterką studia festiwalowego Polsat Superhit Festiwal i pokaże kulisy przygotowań mające miejsce w Operze Leśnej.

Rudy na antenie ESKA TV prowadzi, m.in. program „Jazdy Gwiazdy” i „Nagrywarka”. Prezenter razem z Jankesem współtworzy także „Poranek Radia ESKA.” Wideo-podsumowania tej audycji można zobaczyć na antenie ESKA TV w programie „The Best of ESKA”. Ekipa ESKA TV pracuje obecnie nad wakacyjnym programem Rudego oraz zupełnie nową produkcją z udziałem prowadzącego, która ma pojawić się w jesiennej ramówce stacji.

Jankes to obecnie najbardziej znana twarz Eski. Na antenie ESKA TV prowadzi program „Ranking Jankesa”. Pojawia się także w programie „Weekend z ESKA TV” oraz „The Best of ESKA”. Z kolei Damian Wilczyński w ESKA TV odpowiada za programy związane z gamingiem („Będę Grał w Grę”. Martyna Kondratowicz prowadzi listę najgorętszych klipów czyli „Podwójną Gorącą Dwudziestkę.”

Prócz nagrania nowej oprawy, stacja zrealizowała także sesję zdjęciową prowadzących. Jej efekty będą sukcesywnie publikowane na profilach stacji w social mediach.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.