31.05.19, 23:00

Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej! Kanał wykorzysta krzywe lustra w swojej kampanii

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

31 maja br., wystartowała kampania wizerunkowa „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!”. Kanał dziecięcy w ramach kampanii umieści w kinach oraz przestrzeni miejskiej krzywe lustra.

Pod nazwą „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” trwa kampania wizerunkowa marki Boomerang, która wystartowała 31 maja i potrwa do końca czerwca br. Na zlecenie stacji przeprowadzono specjalne badanie wśród rodziców uczniów i przedszkolaków w wieku 4-7 lat. Dorośli przyznali, że najbardziej cieszy ich widok szczęścia na buziach ich dzieci, które potrzebują bezpiecznej rozrywki, oderwania od obowiązków, dobrej zabawy i wielu powodów do śmiechu.

Kierując się tą ideą - w ramach kampanii - stacja umieści w Multikinach wielu miast Polski krzywe zwierciadła. Lustra zawisną także w formie OOH w 20 lokalizacjach Katowic, Bielsko-Białej, Krakowa, Wrocławia i Warszawy, zapewniając atrakcję zarówno młodszym, jak i starszym przechodniom. Natomiast odwiedzający warszawskie Centrum Handlowe Blue City będą mogli zobaczyć zabawny spot promujący kampanię, który pojawi się na duzych ścianach wizyjnych 31 maja oraz 1 czerwca. W sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios będzie też emitowany film promujący kampanię, przygotowany przez dział kreatywny Boomeranga. Zaplanowano również działania online. Za realizację kampanii odpowiada Dom Mediowy MediaOn.
O badaniu:

Badanie zostało przeprowadzone w terminie 4-14 czerwca 2018 r. metodą analizy danych jakościowych Matrix, wzięło w nim udział 505 dorosłych – rodziców dzieci w wieku 4-7 lat, które uczęszczają do szkoły

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.