31.05.19, 23:00
Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej! Kanał wykorzysta krzywe lustra w swojej kampanii
31 maja br., wystartowała kampania wizerunkowa „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!”. Kanał dziecięcy w ramach kampanii umieści w kinach oraz przestrzeni miejskiej krzywe lustra.
Pod nazwą „Boomerang. Oglądaj, baw się i śmiej!” trwa kampania wizerunkowa marki Boomerang, która wystartowała 31 maja i potrwa do końca czerwca br. Na zlecenie stacji przeprowadzono specjalne badanie wśród rodziców uczniów i przedszkolaków w wieku 4-7 lat. Dorośli przyznali, że najbardziej cieszy ich widok szczęścia na buziach ich dzieci, które potrzebują bezpiecznej rozrywki, oderwania od obowiązków, dobrej zabawy i wielu powodów do śmiechu.
Kierując się tą ideą - w ramach kampanii - stacja umieści w Multikinach wielu miast Polski krzywe zwierciadła. Lustra zawisną także w formie OOH w 20 lokalizacjach Katowic, Bielsko-Białej, Krakowa, Wrocławia i Warszawy, zapewniając atrakcję zarówno młodszym, jak i starszym przechodniom. Natomiast odwiedzający warszawskie Centrum Handlowe Blue City będą mogli zobaczyć zabawny spot promujący kampanię, który pojawi się na duzych ścianach wizyjnych 31 maja oraz 1 czerwca. W sieciach kin Multikino, Cinema City i Helios będzie też emitowany film promujący kampanię, przygotowany przez dział kreatywny Boomeranga. Zaplanowano również działania online. Za realizację kampanii odpowiada Dom Mediowy MediaOn.
O badaniu:
Badanie zostało przeprowadzone w terminie 4-14 czerwca 2018 r. metodą analizy danych jakościowych Matrix, wzięło w nim udział 505 dorosłych – rodziców dzieci w wieku 4-7 lat, które uczęszczają do szkoły
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze