12.07.19, 09:00

Sieci radiowe: Eska liderem, duży spadek Audytorium 17

Logo Eski
Fot.: materiały prasowe

Liderem wsród sieci radiowych pozostaje Radio Eska – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2019 r. do 30 czerwca 019 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).

Radio Eska w II kwartale br. uzyskało 7,9 proc. udziału w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). To w porównaniu z analogicznym okresem w 2018 r. oznacza stratę 0,1 p.p. Na drugim miejscu znajduje się Audytorium 17 ze stratą aż 1 p.p. Trzecie miejsce zajmuje RMF MAXXX (wzrost o 0,3 p.p.).

Kolejne miejsca zajmują takie sieci jak: Złote Przeboje (strata 0,1 p.p.), Radio PLUS (strata 0,1 p.p.),Radio Wawa (wzrost o 0,1 p.p.), Meloradio (wzrost o 0,2 p.p.), Radio Pogoda (strata 0,2 p.p.), Rock Radio (wzrost o 0,1 p.p.), Chillizet (strata 0,1 p.p.).

Udział sieci radiowych w rynku

  kwiecień 2018 : czerwiec 2018 lipiec 2018 : wrzesień 2018 październik 2018 : grudzień 2018 styczeń 2019 : marzec 2019 kwiecień 2019 : czerwiec 2019
ESKA  8,0% 7,6% 7,3% 7,6% 7,9%
A 17 [27] 5,6% 5,1% 5,3% 5,1% 4,6%
RMF MAXXX  3,5% 3,7% 3,4% 4,0% 3,8%
Złote Przeboje  2,8% 3,3% 2,9% 3,1% 2,7%
Radio PLUS  2,1% 2,2% 2,3% 1,9% 2,2%
Radio WAWA  1,7% 1,8% 1,6% 2,0% 1,8%
Meloradio  0,8% 0,9% 1,0% 1,0% 1,0%
Radio Pogoda  1,1% 1,0% 1,1% 1,0% 0,9%
Rock Radio  0,4% 0,4% 0,4% 0,5% 0,5%
Chillizet  0,3% 0,3% 0,3% 0,2% 0,2%

Fale:
kwiecień 2018 : czerwiec 2018 (wielkość: 20 690)
lipiec 2018 : wrzesień 2018 (wielkość: 20 984)
październik 2018 : grudzień 2018 (wielkość: 20 903)
styczeń 2019 : marzec 2019 (wielkość: 20 986)
kwiecień 2019 : czerwiec 2019 (wielkość: 21 007)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 163 920 (1 641 270 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.