12.08.19, 09:00
Sieci radiowe: RMF MAXXX z dużym wzrostem, Audytorium 17 z dużym spadkiem
Eska jest liderem słuchalności wśród sieci radiowych. Rekordowy spadek zanotowało Audytorium 17 – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2019 r. do 31 lipca 2019 r. (sieci radiowe).
Eska jest liderem słuchalności wśród sieci radiowych. Rekordowy spadek zanotowało Audytorium 17 – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2019 r. do 31 lipca 2019 r. (sieci radiowe).
Radio Eska pozostaje najchętniej słuchaną siecią radiową w Polsce. W ostatniej fali rozgłośnia zanotowała 7,8 proc. udział w rynku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Taki wynik w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku oznacza stratę 0,3 p.p. Na drugie miejsce awansowało Radio RMF MAXXX zwiększając swój udział aż o 0,9 p.p. Na trzecie miejsce spadło Audytorium 17, które nie tylko straciło aż 1,3 p.p., ale zanotowało rekordowo niski poziom słuchalności.
Kolejne miejsca w rankingu zajęły takie stacje jak: Złote Przeboje (strata 0,1 p.p.), Radio PLUS (bez zmian), Wawa (wzrost o 0,3 p.p.), Meloradio (wzrost o 0,3 p.p.), Radio Pogoda (strata 0,2 p.p.), Rock Radio (wzrost o 0,1 p.p.) i Chillizet (strata 0,1 p.p.).
Udziały sieci radiowych w rynku
maj 2018 : lipiec 2018 | sierpień 2018 : październik 2018 | listopad 2018 : styczeń 2019 | luty 2019 : kwiecień 2019 | maj 2019 : lipiec 2019 | |
ESKA | 8,1% | 7,4% | 7,4% | 7,8% | 7,8% |
RMF MAXXX | 3,3% | 3,6% | 4,0% | 3,7% | 4,2% |
A 17 (27) | 5,3% | 5,2% | 5,4% | 5,0% | 4,0% |
Złote Przeboje | 3,1% | 3,2% | 2,8% | 2,9% | 3,0% |
Radio PLUS | 2,3% | 2,1% | 2,3% | 1,8% | 2,3% |
Radio WAWA | 1,6% | 1,8% | 1,6% | 1,8% | 1,9% |
Meloradio | 0,8% | 0,9% | 1,1% | 1,0% | 1,1% |
Radio Pogoda | 1,1% | 1,1% | 1,1% | 0,9% | 0,9% |
Rock Radio | 0,3% | 0,5% | 0,4% | 0,6% | 0,4% |
Chillizet | 0,3% | 0,2% | 0,2% | 0,2% | 0,2% |
Fale:
maj 2018 : lipiec 2018 (wielkość: 20 939)
sierpień 2018 : październik 2018 (wielkość: 20 960)
listopad 2018 : styczeń 2019 (wielkość: 20 951)
luty 2019 : kwiecień 2019 (wielkość: 20 991)
maj 2019 : lipiec 2019 (wielkość: 21 013)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 163 920 (1 648 288 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze