12.11.19, 14:00

Samochodybeztajemnic.onet.pl. Wspólny serwis OTOMOTO, Onetu i Auto-Świata

Główna strona serwisu
Fot.: materiały prasowe

Debiutujący serwis samochodybeztajemnic.onet.pl ma poruszać temat bezpiecznego i bezproblemowego zakupu samochodu. W akcję włączyły się redakcje Onetu – Onet Kobieta i Onet Facet oraz Auto-swiat.pl. Partnerem merytorycznym oraz sponsorem serwisu jest OTOMOTO. 

Twórcy serwisu zachęcają internautów do dzielenia się historią pojazdu za sprawą upowszechniania numeru VIN. W serwisie można znaleźć krótkie materiały wideo instruujące użytkowników, jak sprawdzić pochodzenie samochodu po numerze VIN. Kontent ma podpowiadać, na co należy zwrócić uwagę kupując auto z drugiej ręki i o co konkretnie pytać sprzedawcę. W serwisie znalazły się także praktyczne porady prawne dotyczące zakupu samochodów używanych.

Wychodzimy z założenia, że weryfikacja historii pojazdu jest jedną z kluczowych aktywności jeszcze na etapie poszukiwania auta i pomoże zlikwidować ogromną różnicę w wiedzy o produkcie pomiędzy sprzedającym a kupującym. Podniesienie poziomu transparentności i obalanie stereotypów na rynku moto w Polsce to jedne z najważniejszych wyzwań naszej branży na najbliższe lata. Stawiamy się w roli eksperta i zaufanego doradcy, któremu zależy na tym, by potencjalni właściciele czterech kółek świadomie podejmowali swoje decyzje zakupowe” - mówi Łukasz Borowicz, PR Manager OTOMOTO. „Naszą komunikację oparliśmy na dedykowanym serwisie Samochody bez tajemnic, w którym postawiliśmy na nieszablonowe rozwiązanie. Za sprawą trzech, zabawnych i dość abstrakcyjnych spotów chcemy sporowokować użytkowników do dyskusji nad koniecznością sprawdzania historii samochodu poprzez numery VIN” – dodaje Aneta Nemeth, Project Manager z biura reklamy Ringier Axel Springer Polska.

Serwis powstał we współpracy firmy OTOMOTO, domu mediowego UM oraz redakcji Onetu i Auto Świata. Strategię i koncepcję przygotowało biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za pomysł kreatywny spotów odpowiada Marek Dorobisz z Ringier Axel Springer Polska, a spoty przygotował dom produkcyjny 16na9 Film studio.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.