27.12.19, 11:00
Dobry Warsztat. Nowa akcja redakcji Auto Świat
Redakcja Auto Świata rozpoczęła się nowa akcja prokonsumencka mającą na celu skuteczną pomoc w wyborze właściwego warsztatu samochodowego. „Dobry Warsztat” to ogólnopolska platforma, która ma nie tylko ułatwić użytkownikom znalezienie serwisu najlepiej spełniającego ich oczekiwania, ale także pomóc profesjonalnym warsztatom w dotarciu do klientów. Jest to także miejsce, gdzie znajdziemy wartościowe treści oraz eksperckie porady przeznaczone zarówno dla kierowców, jak i dla mechaników.
Rynek warsztatów w Polsce jest bardzo różnorodny. Obok siebie funkcjonują producenci i warsztaty mechaniczne różnej klasy i o różnych specjalizacjach. Polacy szukają rekomendacji w różnych źródłach, zanim zdecydują się na wybór warsztatu samochodowego, a większość z nich zadecyduje o ponownej wizycie tylko, jeśli jakość usługi była naprawdę satysfakcjonująca. Długofalowym celem uruchomienia serwisu dobrywarsztat.pl jest stworzenie platformy, na której znajdą się właśnie warsztaty sprawdzone przez klientów oraz godne polecenia.
„Mimo olbrzymiej oferty usług związanych z motoryzacją, kierowcy wciąż mają problem ze znalezieniem warsztatu, który znajduje się w pobliżu, jest godny zaufania i poradzi sobie z wykonaniem potrzebnej usługi. Platforma DOBRY WARSZTAT ma to zmienić. Naszą ambicją jest nie tylko stworzenie narzędzia do wyszukiwania warsztatów – chcemy też pokazać klientom, jakiego poziomu obsługi mogą oczekiwać od nowoczesnych i profesjonalnych serwisów, a właścicielom warsztatów dać miejsce, w którym będą mogli pochwalić się jakością swoich usług” – mówi Piotr Szypulski, redaktor „Auto Świata”.
Obok rozbudowanej wyszukiwarki serwisów samochodowych, strona ma dostarczać merytorycznych i wartościowych treści: przedstawiać rozwiązania najczęstszych problemów związanych z eksploatacją aut, w przyszłości ma pozwalać na ustalenie terminu wizyty i zlecenie wyceny naprawy, jak również ma umożliwiać dzielenie się opiniami na temat jakości i skuteczności usługi w danym warsztacie. Natomiast warsztaty, w ramach obecności na platformie, będą mogły zaistnieć w świadomości kierowców jako godne polecenia. Od nowego roku w serwisie mają się znaleźć również konkursy dla Internautów. Partnerami serwisu są ProfiAuto oraz ZF Aftermarket.
Projektowi towarzyszą materiały redakcyjne w tygodniku „Auto Świat” oraz na autoświat.pl, jak również kampania w social mediach, display oraz mobile. Akcja będzie także wspierana działaniami promocyjnymi w mediach Ringier Axel Springer Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze