31.01.20, 19:00

Medonet w nowej odsłonie

Serwis Medonet
Fot: materiały prasowe

W połowie stycznia br., Medonet uruchomił nową wersję serwisu medonet.pl. Nowoczesny i przejrzysty layout oraz nowe narzędzia i funkcjonalności towarzyszą zmianom w polityce wydawniczej.

Medonet w nowej odsłonie ma być łatwiejszy i bardziej intuicyjny w nawigacji oraz znacznie szybszy w działaniu. Nowoczesny layout i nowe funkcjonalności są dostępne również w wersji mobilnej serwisu. „Wprowadzone zmiany są kolejnym krokiem w konsekwentnie wdrażanej strategii wzmacniania obszaru Zdrowie w Ringier Axel Springer Polska. Z drugiej strony to dopiero początek wyraźnych zmian produktowych. W ciągu najbliższych trzech miesięcy serwis zostanie wzbogacony o kolejne funkcjonalności” – mówi Diana Żochowska, Medonet Business Development Manager.

Zmieniła się również polityka wydawnicza Medonetu. Wprowadzono nowe formaty treści, za które odpowiada dedykowana redakcja z nowym redaktorem naczelnym na czele. Od 1 grudnia 2019 r. jest nim dr Anna Zimny-Zając, która posiada doświadczenie dziennikarskie oraz wykształcenie kierunkowe o podłożu biotechnologicznym. „Medonet jeszcze bardziej stawia na wysoką jakość treści. Nasz serwis opieramy nie tylko na zespole złożonym z doświadczonych dziennikarzy medycznych z wieloletnim doświadczeniem w tematyce zdrowia, ale także na aktywnej współpracy ze środowiskiem lekarskim czy wiodącymi Polskimi Towarzystwami Medycznymi. Dzięki temu treści publikowane w Medonecie przechodzą dwustopniową weryfikację. Pierwszej dokonuje dziennikarz, a drugiej lekarz specjalizujący się w danej tematyce” – mówi o nowej polityce wydawniczej dr Anna Zimny-Zając.

Nowa odsłona serwisu ma wspierać tę politykę - każdy użytkownik może sprawdzić, czy dana treść została zweryfikowana przez lekarza, a także jaki był to lekarz, gdyż materiały są wyraźnie oznaczone.

Medonet to portal wchodzący w skład segmentu Women&Lifestyle w Ringier Axel Springer Polska. Założony w 2010 r., jest jednym z najdłużej funkcjonujących portali zdrowotnych w Polsce. Publikowane na portalu informacje poparte są sprawdzoną wiedzą medyczną zgodnie z zasadą Evidence Based Medicine.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.