25.03.20, 17:31
ViacomCBS Networks International Polska rusza z akcjami społecznymi
Stacje MTV i Comedy Central w kampanii #RazemNaOdległość promują odpowiedzialność społeczną i zachęcają do wzajemnego wsparcia na odległość w dobie pandemii COVID-19. Z kolei akcja #DzieciakiRazemWdomu wykorzystuje postacie Nickelodeon do promowania zdrowego trybu życia wśród rodzin przebywających w domu.
ViacomCBS w Polsce przyłączył się do globalnej kampanii społecznej, która poprzez rozrywkę promuje znaczenie zdrowia psychicznego w dobie pandemii, podkreślając, że konieczność dystansu nie oznacza izolacji społecznej. W ramach akcji #RazemNaOdległość, marki rozrywkowe i młodzieżowe ViacomCBS, za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz przy wsparciu gwiazd znanych z programów MTV Polska i Comedy Central Polska, w kreatywny sposób maja promować odpowiedzialność społeczną, zachęcać do pozostania w domu przy jednoczesnym utrzymywaniu relacji społecznych. Mają one podkreślać jak wielkie znaczenie w okresie domowej izolacji ma koncentracja na zdrowiu psychicznym oraz wzajemne wsparcie na odległość.
W akcję zaangażowali się m.in. bohaterowie reality show, „Warsaw Shore – Ekipa z Warszawy”. „W trosce o zdrowie osób zaangażowanych w realizację programu podjęliśmy decyzję, że zaplanowana na 29 marca premiera 13.sezonu zostanie przesunięta. Dobro naszego zespołu jest nadrzędne, jednak nie chcemy pozostawić sympatyków formatu bez kontaktu z uczestnikami Warsaw Shore” - mówi Daniel Reszka, VP Comedy, Entertainment & Youth Brands.
Ekipa reality show, chcąc zachować kontakt z fanami i wyrazić solidarność z nimi, na swoich profilach w mediach społecznościowych zachęca do pozostania w izolacji i podpowiada, jak można wykorzystać czas spędzony w domu. Wpisy dedykowane akcji opatrzone są specjalnie stworzoną grafiką wykorzystującą hasztag #RazemNaOdległość.
W ramach kampanii stacja MTV postanowiła również przenieść serię „MTV Unplugged” do sieci. 20 marca, na kanale MTV w serwisie YouTube ruszyła specjalna edycja „MTV Unplugged At Home”, która oferuje akustyczne sety muzyków pozostających w domach z powodu globalnej pandemii. W pierwszym filmie raper i zdobywca nagrody Grammy Wyclef Jean, wykonuje swoje hity. Nagrania kolejnych artystów dostępne będą również na profilach stacji na Instagramie i Twitterze.
W kampanii #RazemNaOdległość udział bierze także Comedy Central. Na antenie oraz profilach w mediach społecznościowych emitowane są materiały video, w których wykorzystując popularnych bohaterów seriali, takich jak „Przyjaciele”, czy „Teoria wielkiego podrywu”, stacja zachęca do poddania się kwarantannie i podpowiada kreatywne sposoby spędzania czasu w domu oraz radzeniu sobie z izolacją. W zabawny sposób podkreśla również zalety pracy z domu oraz zachęca do wykorzystania technologii w podtrzymywaniu relacji na odległość.
Równocześnie, grupa kanałów dziecięcych ViacomCBS rusza z akcją #DzieciakiRazemWdomu, której celem jest przekazanie dzieciom i rodzicom porad dotyczących dbania o zdrowie oraz pomysłów na wspólne aktywności podczas pobytu w domu. W kampanii pojawiają się bohaterowie najpopularniejszych seriali i kreskówek z portfolio Nickelodeon i Nick Jr.: “SpongeBob Kanciastoporty”, “Niebezpieczny Henryk” czy “Bąbelkowy świat gupików”. Akcja ma służyć jako źródło informacji dla rodziców oraz kopalnia wiedzy i inspiracji dla dzieci. Akcja obejmuje działania zarówno na antenie, jak i w mediach społecznościowych. Dodatkowo uruchomiona została usługa Noggin, w ramach której zgromadzone zostały kultowe produkcje spod szyldu Nicka Jr., jak „Psi patrol”, czy „Dora poznaje świat”. Z Noggin korzystać mogą użytkownicy Apple TV i w ramach promocji wartościowych treści edukacyjnych przez pierwszy tydzień dostęp do usługi jest darmowy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze