20.04.20, 23:00

Forbes Women świętuje pierwsze urodziny

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

16 kwietnia br. na rynku ukazało się urodzinowe wydanie magazynu „Forbes Women”. Wydawnictwo promuje również prenumeratę w promocyjnej cenie w zestawie z kosmetykami. 

Magazyn „Forbes Women”, wydanie specjalne polskiej edycji „Forbesa”, zadebiutował na rynku rok temu, w kwietniu 2019 r. Przez ostatnie 12 miesięcy w sprzedaży ukazało się sześć numerów magazynu. Zarówno w wydaniach drukowanych, jak i w serwisie pojawiały się unikalne treści, tj. 56 wywiadów czy 15 raportów specjalnych. Marka posiada prawie 11 tys. obserwujących na Facebooku, ponad 11 tys. na Instagramie i prawie 6 tys. na LinkedIn. 

Naszym celem było oddanie głosu samym Polkom - pokazanie ich sukcesów, eksperckiej wiedzy i pasji. Na łamach „Forbes Women” wypowiadają się liderki, prezeski, menedżerki, działaczki samorządowe, ekonomistki, sportsmenki, polityczki, artystki, studentki i założycielki start-upów. W wywiadach, komentarzach, felietonach i osobistych historiach nasze ekspertki zabierają głos w najważniejszych sprawach społecznych, gospodarczych i politycznych. Te problemy pokazujemy z różnych perspektyw: liderek i debiutantek. Nastolatek i seniorek, czasami mega-gwiazd, takich jak Serena Williams” – mówi Aleksandra Karasińska, redaktor prowadząca Forbes Women. „Forbes Women jest magazynem o biznesie dla kobiet i dla mężczyzn, wszystkich, którym zależy na różnorodności i równouprawnieniu obu płci. Inspirujemy do działania, pomagamy zdobywać wiedzę i doświadczenie, angażujemy panie i panów do współpracy ukazując pozytywne jej przykłady. Zachęcamy firmy do tworzenia kultury pracy opartej na równości” – mówi Konrad Sadurski, redaktor prowadzący Forbes Women.

Magazyn zainicjował akcję Równa Firma, której celem jest zrównanie szans kobiet i mężczyzn w pracy i biznesie. W ramach inicjatywy powstał Kodeks Dobrych Praktyk – siedmiopunktowy przewodnik dla firm, którym bliskie są takie wartości jak: różnorodność, równość płac oraz wspieranie kobiet na rynku pracy.

Wydawnictwo promuje roczną prenumeratę wydania drukowanego „Forbes Women”, które można zamówić w promocyjnej cenie 129 zł z prezentem - zestawem kosmetyków firmy Dermedic o wartości 185 zł. 

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 08:00
| prasa » informacje
Życie Na Gorąco Ekstra tym razem na Wielkanoc
4 kwietnia br. ukazało się specjalne wydanie magazynu "Życie Na Gorąco Ekstra – Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.