20.04.20, 18:59
#czekamynazielone. Auto Świat prezentuje działania branży motoryzacyjnej podczas pandemii
20 kwietnia br. na rynku ukazało się nowe wydanie „Auto Świata”, w którym redakcja inauguruje akcję #czekamynazielone (#badzmyrazem), skierowaną do firm motoryzacyjnych w Polsce. Nowe wydanie gazety dostępne będzie w sprzedaży przez dwa tygodnie.
W bieżącym numerze, redakcja na ośmiu stronach przedstawia czytelnikom przykłady działań 30 firm z branży motoryzacyjnej w czasie epidemii koronawirusa. Przedstawiciele sieci warsztatów, koncernów paliwowych, firm oponiarskich i dilerów samochodowych od tego poniedziałku, na łamach gazety, dzielą zarówno dobrymi praktykami w świadczeniu usług, jak i inicjatywami, które wspierają walkę z epidemią. W ramach akcji opisywane będą działania zarówno na szczeblu centralnym, jak i przez firmy działające lokalnie. Również w kolejnych wydaniach publikowane będą przykłady działań, które podejmuje branża motoryzacyjna podczas epidemii, aby wesprzeć walkę z koronawirusem. Zebrane inicjatywy będą prezentowane również na specjalnie przygotowanej stronie internetowej
„Wyszliśmy z wyjątkową propozycją do wszystkich firm z branży motoryzacyjnej. Zachęciliśmy, aby ich przedstawiciele opowiedzieli naszym czytelnikom o tym, jak działają, żeby w tych trudnych czasach zapewniać usługi w bezpieczny sposób. Równie ważne są informacje o działaniach firm motoryzacyjnych, wspierających służby medyczne i inne instytucje, które niosą pomoc w walce z koronawirusem. Jest ich naprawdę dużo i każda taka akcja zasługuje na uznanie” – mówi Stanisław Sewastianowicz, redaktor naczelny tygodnika „Auto Świat”.
W najnowszym numerze znalazł się również 16-stronicowy dodatek o samochodach używanych i sytuacji na rynku wtórnym.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze