07.05.20, 12:30

#agatasiekreci. Agata Młynarska z własnym formatem TV na Instagramie

Agata Młynarska, fot.: materiały prasowe

60 zrealizowanych wywiadów z osobami ze świata kultury, nauki, mediów, a kilkadziesiąt kolejnych jest w planie. #agatasiekreci to nowy, emitowany codziennie wieczorem program Agaty Młynarskiej wykorzystuje potencjał Instagrama do prezentacji treści, które do tej pory nie były szeroko obecne w tym medium. 

Wirus wszystkich nas pozamykał w domach, odizolował, pozmieniał priorytety, sprawił, że bardziej skupiamy się na sprawach istotnych. Stwierdziłam, że to dobry moment, by dotrzeć do ludzi, których opinie i przemyślenia mogą być dla innych inspiracją, ukojeniem, przesłaniem. Tak powstał pomysł na #agatasiekreci, program na żywo na Instagramie, realizowany od dnia ogłoszenia kwarantanny. Od idei do spotkania z pierwszym gościem minęła dosłownie chwila” – mówi Agata Młynarska.

Program #agatasiekreci wystartował na Instagramie 12 marca. Wywiady emitowane są na żywo od poniedziałku do piątku o godz. 21.00. Są dostępne na Instagramie przez kolejną dobę, potem znikają. Część z nich trafia jednak na Youtube, do kanału Agaty Młynarskiej. Do tej pory dziennikarka zrealizowała 60 wywiadów, kolejne są w planie. „Internet zrewolucjonizował formaty wideo, dostępność i sposób korzystania z treści. W Instagramie, który daje obecnie łatwe i intuicyjne narzędzia do nawiązania kontaktu z publicznością, zobaczyłam potencjał do wyjścia poza jego stylistykę stricte life stylową. Postanowiłam wykorzystać go do zrealizowania pogłębionych wywiadów live z ciekawymi ludźmi. Intuicja mnie nie zawiodła, nieprawdopodobnie cieszę się z kolejnych spotkań i komentarzy widzów” – mówi Agata Młynarska.

Stworzenie programu było też odpowiedzią na oczekiwania widzów, którzy szukają nowych, innych, często nieoczywistych treści, coraz częściej w sieci. Media społecznościowe dają szereg możliwości, by przygotować niestandardowy kontent, uzupełniając ofertę linearnej telewizji, zmieniając sposób przygotowania programów, ale też nawyki widzów.

Tytuł #agatasiekreci nawiązuje do programu, który Agata Młynarska prowadziła na żywo w TVP1 od 2013 r. do 2016 r., choć formuła jest inna. To pogłębione rozmowy na różne tematy - ważne, poważne i bolesne, ale także luźne i zabawne. Dotyczą miłości do muzyki, tańca, kina i teatru, tolerancji i równych szans, depresji i samotności wśród głośnych braw, przyjaźni, życiowych zawirowań, ale też polityki i niebezpieczeństw, jakie niesie współczesny świat. Gośćmi #agatasiekreci są aktorzy, reżyserzy, piosenkarze, dziennikarze, socjologowie, osoby zaangażowane społecznie. Dziennikarka szuka pretekstów do rozmów w aktualnych wydarzeniach. Format #agatasiekreci ogląda średnio od 10 tys. do 100 tys. widzów.

Agata Młynarska to dziennikarka i producentka telewizyjna. Obecnie jest związana z Grupą Discovery TVN. Pracowała dla TVP2, TVP1, Telewizji POLSAT, a także kanału TLC, gdzie była dyrektorem rozwoju. Wyprodukowała i wyreżyserowała tysiące programów telewizyjnych i wydarzeń medialnych. Współpracowniczka magazynów opiniotwórczych, była red. nacz. miesięcznika „Skarb”. Nagrodzona m.in. Wiktorem i Różą Gali, a także Orderem Uśmiechu. Współzałożycielka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.