07.05.20, 12:30

#agatasiekreci. Agata Młynarska z własnym formatem TV na Instagramie

Agata Młynarska, fot.: materiały prasowe

60 zrealizowanych wywiadów z osobami ze świata kultury, nauki, mediów, a kilkadziesiąt kolejnych jest w planie. #agatasiekreci to nowy, emitowany codziennie wieczorem program Agaty Młynarskiej wykorzystuje potencjał Instagrama do prezentacji treści, które do tej pory nie były szeroko obecne w tym medium. 

Wirus wszystkich nas pozamykał w domach, odizolował, pozmieniał priorytety, sprawił, że bardziej skupiamy się na sprawach istotnych. Stwierdziłam, że to dobry moment, by dotrzeć do ludzi, których opinie i przemyślenia mogą być dla innych inspiracją, ukojeniem, przesłaniem. Tak powstał pomysł na #agatasiekreci, program na żywo na Instagramie, realizowany od dnia ogłoszenia kwarantanny. Od idei do spotkania z pierwszym gościem minęła dosłownie chwila” – mówi Agata Młynarska.

Program #agatasiekreci wystartował na Instagramie 12 marca. Wywiady emitowane są na żywo od poniedziałku do piątku o godz. 21.00. Są dostępne na Instagramie przez kolejną dobę, potem znikają. Część z nich trafia jednak na Youtube, do kanału Agaty Młynarskiej. Do tej pory dziennikarka zrealizowała 60 wywiadów, kolejne są w planie. „Internet zrewolucjonizował formaty wideo, dostępność i sposób korzystania z treści. W Instagramie, który daje obecnie łatwe i intuicyjne narzędzia do nawiązania kontaktu z publicznością, zobaczyłam potencjał do wyjścia poza jego stylistykę stricte life stylową. Postanowiłam wykorzystać go do zrealizowania pogłębionych wywiadów live z ciekawymi ludźmi. Intuicja mnie nie zawiodła, nieprawdopodobnie cieszę się z kolejnych spotkań i komentarzy widzów” – mówi Agata Młynarska.

Stworzenie programu było też odpowiedzią na oczekiwania widzów, którzy szukają nowych, innych, często nieoczywistych treści, coraz częściej w sieci. Media społecznościowe dają szereg możliwości, by przygotować niestandardowy kontent, uzupełniając ofertę linearnej telewizji, zmieniając sposób przygotowania programów, ale też nawyki widzów.

Tytuł #agatasiekreci nawiązuje do programu, który Agata Młynarska prowadziła na żywo w TVP1 od 2013 r. do 2016 r., choć formuła jest inna. To pogłębione rozmowy na różne tematy - ważne, poważne i bolesne, ale także luźne i zabawne. Dotyczą miłości do muzyki, tańca, kina i teatru, tolerancji i równych szans, depresji i samotności wśród głośnych braw, przyjaźni, życiowych zawirowań, ale też polityki i niebezpieczeństw, jakie niesie współczesny świat. Gośćmi #agatasiekreci są aktorzy, reżyserzy, piosenkarze, dziennikarze, socjologowie, osoby zaangażowane społecznie. Dziennikarka szuka pretekstów do rozmów w aktualnych wydarzeniach. Format #agatasiekreci ogląda średnio od 10 tys. do 100 tys. widzów.

Agata Młynarska to dziennikarka i producentka telewizyjna. Obecnie jest związana z Grupą Discovery TVN. Pracowała dla TVP2, TVP1, Telewizji POLSAT, a także kanału TLC, gdzie była dyrektorem rozwoju. Wyprodukowała i wyreżyserowała tysiące programów telewizyjnych i wydarzeń medialnych. Współpracowniczka magazynów opiniotwórczych, była red. nacz. miesięcznika „Skarb”. Nagrodzona m.in. Wiktorem i Różą Gali, a także Orderem Uśmiechu. Współzałożycielka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Komentarze

Powiązane

18.06.24, 11:49
| telewizja / VOD » informacje
Maciej Dowbor kończy pracę w Polsacie
Po 20 latach współpracy, Maciej Dowbor rozstał się z Polsatem. Przez ostatnie dziesięć lat prezenter był współgospodarzem programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”.
18.06.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Mecz Polska - Holandia hitem TVP
Ponad 9 mln widzów zgromadził w niedzielę, 16 czerwca br. mecz Polska – Holandia transmitowany na antenach TVP.
17.06.24, 23:38
| telewizja / VOD » informacje
Polsat dementuje: Dorota Gawryluk nie będzie kandydatką w wyborach prezydenckich
Telewizja Polsat wydała oświadczenie dotyczące pogłosek o starcie jej dziennikarzy w wyborach prezydenckich.
14.06.24, 21:30
| telewizja / VOD » seriale
Drużyna A oraz Xena: Wojownicza księżniczka w AXN Black
W czerwcu br. AXN Black pokaże popularne amerykańskie seriale lat 90.: „Drużyna A” i „Xena: Wojownicza księżniczka”.
14.06.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Cafe Euro Cast online oraz w Polsat Sport 1
Z okazji piłkarskich Mistrzostw Europy redakcja sportowa Polsatu przygotowała nowy format telewizyjno-internetowy. „Cafe Euro Cast” będzie emitowany od 14 czerwca o godz. 9:00 w każdy dzień meczowy i pomeczowy przez cały czas trwania turnieju w Niemczech.
14.06.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Play i Antenna Entertainment poszerzają współpracę. AXN Spin debiutuje w ofercie Play
Play (marka działająna na polskim rynku telekomunikacyjnym) i Antenna Entertainment (właściciel portfolio AXN) odnowili oraz poszerzyli wieloletnią współpracę.
13.06.24, 15:00
| telewizja / VOD » informacje
Jak nas widzą. Program Doroty Wysockiej-Schnepf w TVP Polonia
16 czerwca br. na antenie TVP Polonia zadebiutuje program „Jak nas widzą”, której autorką będzie Dorota Wysocka-Schnepf. Gośćmi formatu będą korespondenci zagranicznych mediów akredytowani w Polsce, eksperci spraw międzynarodowych oraz dziennikarze polonijni.
13.06.24, 13:34
| telewizja / VOD » informacje
Paulina Chylewska, Patryk Ganiek i Dariusz Szpakowski poprowadzą teleturniej piłkarski Mecz w TVP1
Telewizja Polska z okazji Mistrzostw Europy w piłce nożnej przygotowała show piłkarski „Mecz – teleturniej piłkarski”, którego gospodarzami będą Paulina Chylewska, Patryk Ganiek oraz Dariusz Szpakowski.
13.06.24, 10:46
| telewizja / VOD » informacje
Studio w kontakcie. Nowość w TVP Polonia
12 czerwca br. o godz. 22:15 w TVP Polonia zadebiutował program publicystyczny „Studio w kontakcie”, w którym każdy telewidz będzie mógł zabrać głos - niezależnie, czy mieszka w Polsce, czy poza granicami kraju.
13.06.24, 09:09
| telewizja / VOD » informacje
KRRiT przedłużyła w końcu koncesję kanału TVN Style
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przychyliła się do wniosku spółki TVN i przedłużyła o kolejny okres czasu koncesję dla kanału TVN Style.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.