07.05.20, 12:30
#agatasiekreci. Agata Młynarska z własnym formatem TV na Instagramie
60 zrealizowanych wywiadów z osobami ze świata kultury, nauki, mediów, a kilkadziesiąt kolejnych jest w planie. #agatasiekreci to nowy, emitowany codziennie wieczorem program Agaty Młynarskiej wykorzystuje potencjał Instagrama do prezentacji treści, które do tej pory nie były szeroko obecne w tym medium.
„Wirus wszystkich nas pozamykał w domach, odizolował, pozmieniał priorytety, sprawił, że bardziej skupiamy się na sprawach istotnych. Stwierdziłam, że to dobry moment, by dotrzeć do ludzi, których opinie i przemyślenia mogą być dla innych inspiracją, ukojeniem, przesłaniem. Tak powstał pomysł na #agatasiekreci, program na żywo na Instagramie, realizowany od dnia ogłoszenia kwarantanny. Od idei do spotkania z pierwszym gościem minęła dosłownie chwila” – mówi Agata Młynarska.
Program #agatasiekreci wystartował na Instagramie 12 marca. Wywiady emitowane są na żywo od poniedziałku do piątku o godz. 21.00. Są dostępne na Instagramie przez kolejną dobę, potem znikają. Część z nich trafia jednak na Youtube, do kanału Agaty Młynarskiej. Do tej pory dziennikarka zrealizowała 60 wywiadów, kolejne są w planie. „Internet zrewolucjonizował formaty wideo, dostępność i sposób korzystania z treści. W Instagramie, który daje obecnie łatwe i intuicyjne narzędzia do nawiązania kontaktu z publicznością, zobaczyłam potencjał do wyjścia poza jego stylistykę stricte life stylową. Postanowiłam wykorzystać go do zrealizowania pogłębionych wywiadów live z ciekawymi ludźmi. Intuicja mnie nie zawiodła, nieprawdopodobnie cieszę się z kolejnych spotkań i komentarzy widzów” – mówi Agata Młynarska.
Stworzenie programu było też odpowiedzią na oczekiwania widzów, którzy szukają nowych, innych, często nieoczywistych treści, coraz częściej w sieci. Media społecznościowe dają szereg możliwości, by przygotować niestandardowy kontent, uzupełniając ofertę linearnej telewizji, zmieniając sposób przygotowania programów, ale też nawyki widzów.
Tytuł #agatasiekreci nawiązuje do programu, który Agata Młynarska prowadziła na żywo w TVP1 od 2013 r. do 2016 r., choć formuła jest inna. To pogłębione rozmowy na różne tematy - ważne, poważne i bolesne, ale także luźne i zabawne. Dotyczą miłości do muzyki, tańca, kina i teatru, tolerancji i równych szans, depresji i samotności wśród głośnych braw, przyjaźni, życiowych zawirowań, ale też polityki i niebezpieczeństw, jakie niesie współczesny świat. Gośćmi #agatasiekreci są aktorzy, reżyserzy, piosenkarze, dziennikarze, socjologowie, osoby zaangażowane społecznie. Dziennikarka szuka pretekstów do rozmów w aktualnych wydarzeniach. Format #agatasiekreci ogląda średnio od 10 tys. do 100 tys. widzów.
Agata Młynarska to dziennikarka i producentka telewizyjna. Obecnie jest związana z Grupą Discovery TVN. Pracowała dla TVP2, TVP1, Telewizji POLSAT, a także kanału TLC, gdzie była dyrektorem rozwoju. Wyprodukowała i wyreżyserowała tysiące programów telewizyjnych i wydarzeń medialnych. Współpracowniczka magazynów opiniotwórczych, była red. nacz. miesięcznika „Skarb”. Nagrodzona m.in. Wiktorem i Różą Gali, a także Orderem Uśmiechu. Współzałożycielka Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze